Simen1 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har nå klart å delvis ødelegge et hovedkort.... :oops: Jeg tok ut et PCI-kort og startet maskinen. Før jeg lukket kabinettet skulle jeg bare sette i dekk-plata i sporet på baksiden av PC'n. Selvfølgelig klarte jeg det helt store å få dekselet borti både kovedkort og kabinett samtidig. En liten gnist og skjermen ble øyeblikkelig svart. Etter litt prøving og feiling fant jeg ut at skjermkortet og skjermen er i orden, men AGP-porten og den øverste PCI-porten er gåen. Resten av hovedkortet funker og jeg kan bruke et PCI skjermkort i de andre PCI-portene. Det var heldigvis ikke noe dyrt hovedkort men skal jeg skifte så får jeg ikke tak i tilsvarende AT Socket 370-kort og må nok bytte både HK, kabinett, PSU, CPU, og Ram. *Litt* Irritert på meg selv nå. sukk. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hehe, er dette noe å poste da? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hehe, er dette noe å poste da? Ja, menigen er å få sympati! Noe du sikkert er født uten Det var trist ja.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Takk Njaal[NOR], jeg ble bare litt lei meg og ville fortelle noen om tabben. Også jeg som hadde så fint "rulleblad" som kun har ødelagt et SCSI-kort for mange år siden til tross for mye mekking. Jaja, det var kansje dødsstøtet for min gamle Celly 766@1150 som bruksmaskin. Kanskje jeg skulle finne på å lage web/ftp server av den... *Nesten glad igjen* Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 En god ting kommer aldri alene. Denne tråden er feilpostet, og hører hjemme under "hovedkort" - eller egentlig: helst under "søppel". Tråden stenges pga. feilposting. Det er en WW-tabbe (WetWare). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg