frustrertgutt Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 kjøpte meg en i7 2600, og temperaturen ligger på 98 grader og den er veldig ustabil. Hva feiler det den? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Sjekk at kjøleren er festet riktig. Lenke til kommentar
frustrertgutt Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Sjekk at kjøleren er festet riktig. Ja, den er festet skikkelig, så jeg kjønner ikkje problemet.. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Bruker du referanse kjøler? Hvis så - har du på automatisk overklokking eller lignende? Lenke til kommentar
frustrertgutt Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Bruker du referanse kjøler? Hvis så - har du på automatisk overklokking eller lignende? jeg bruker stock kjøleren, uten noen som helst overklokking! Lenke til kommentar
cfg Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvis du har herjet alt for mye kan det være du har 'ødelagt' kjølepastaen, men det er fortsatt en veldig høy temperatur. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Sjekk at kjøleren er festet riktig. Ja, den er festet skikkelig, så jeg kjønner ikkje problemet.. Den er vanskelig å feste skikkelig, det er nok at klippsen ikke sitter skikkelig og det ser du ikke så lett. Men ta testen på kjøleren, det vil si at du kjenner med fingeren om kjøleren er varm eller ei. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå