Gå til innhold

Just Cause 2 Elendig eller herlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JC2 er både fantastisk og det motsatte på en gang.

 

+ Kanskje det mest fantastiske spilllandskapet noensinne lagd i et spill. Kartet er det ingenting å si på, det er ENORMT, med alle typer landskap mellom himmel og jord, og samtidig utrolig detaljert.

+ Ufattelig morro å leke seg i den ENORME verdenen, og utforske.

+ Utrolig god grafikk.

+ Utrolig mye innhold.

 

- Til tross for en stor verden, er den helt "hjernedød".

- Urealistisk på en negativ måte. F.eks biler, politi osv oppfører seg alt for dårlig, skulle gått mer i en GTA retning på det området.

- Mye innhold = mye dårlig innhold. Oppdragene er for kjedelige, og egentlig alt for mange til at man gidder å gjøre de.

Endret av MrLG
  • Liker 6
Lenke til kommentar

 Krysser de med GTA stiler neste gang blir spillet garantert bedre enn GTA. Just Cause 3 er jo under utvikling.

 

Tuller du ? trodde just cause 3 hadde blitt avblåst på grund av dårlig økonomi jeg :) viss det er sant det du sier kan jeg ikke si annet en at jeg gleder meg STORT! :D

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

OFF TOPIC! Gidder ikke lage ny tråd. Jeg installerte Just Cause 2 og fikk plutselig slengt følgende setning i trynet: Your OS is not supported.... D:

 

Så, bare med et desperat håp så lurer jeg på: Er det noen som helst mulighet for å spillet just cause 2 med Windows XP? D:

Lenke til kommentar
OFF TOPIC! Gidder ikke lage ny tråd. Jeg installerte Just Cause 2 og fikk plutselig slengt følgende setning i trynet: Your OS is not supported.... D: Så, bare med et desperat håp så lurer jeg på: Er det noen som helst mulighet for å spillet just cause 2 med Windows XP? D:

 

Hvorfor i all verden bruker du windows xp? :p

Lenke til kommentar
OFF TOPIC! Gidder ikke lage ny tråd. Jeg installerte Just Cause 2 og fikk plutselig slengt følgende setning i trynet: Your OS is not supported.... D: Så, bare med et desperat håp så lurer jeg på: Er det noen som helst mulighet for å spillet just cause 2 med Windows XP? D:

 

Hvorfor i all verden bruker du windows xp? :p

 

Si det, er vel fordi jeg ikke har giddet å punge ut for windows 7. Gammel PC :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
OFF TOPIC! Gidder ikke lage ny tråd. Jeg installerte Just Cause 2 og fikk plutselig slengt følgende setning i trynet: Your OS is not supported.... D: Så, bare med et desperat håp så lurer jeg på: Er det noen som helst mulighet for å spillet just cause 2 med Windows XP? D:

 

Hvorfor i all verden bruker du windows xp? :p

 

Si det, er vel fordi jeg ikke har giddet å punge ut for windows 7. Gammel PC :)

 

har du gammel pc så er vel kanskje ikke just cause 2 noe og spille uansett i og med det krever dx10 som xp ikke støtter...

 

slenger med minimums kravene uansett hentet fra steam

 

Minimum:

OS: Microsoft Windows Vista (Windows XP is unsupported)

Processor: Dual-core CPU with SSE3 (Athlon 64 X2 4200 / Pentium D 3GHz)

Memory: 2GB System Memory

Hard Drive: 10GB of free drive space

Graphics: DX10 compatible graphics card with 256 MB of memory (Nvidia GeForce 8800 series/ ATI Radeon HD 2600 Pro)

Sound: 100% DirectX 10 compatible sound card

DirectX®: Microsoft DirectX 10

Lenke til kommentar

Just Cause 2 hadde et gigantisk potensiale, men ble en fiasko etter mine meninger.

 

Spillverdenen er variert, vakker, svær og spennende, spillet hadde mange gode idéer. Hvem har vel ikke lyst til å gå crazy med en hangglider og en grapplehook?

 

Spillet blir dessverre ødelagt av grusom optimalisering, kjedelige oppdrag, laber fysikk, ensformighet, klisjé og det er vanskelig å sette seg inn i situasjoner, så fiender blir bare kjedelige og i veien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...