James Bond Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hei jeg bare lurer på deres mening om Just Cause 2? Jeg syns det er sykt fett, Kjøring, Herjing og masse action Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 har ikke prøvd det noe særlig men syns ikke det var så veldig kult pga den "kroken" var ganske teit Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Herligt hvis man ikke gjør oppdrag siden de er ganske like og VA suger, men det er morsomt å hooke motorsykler på biler for å bruke det som en "wreckingball" Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Oppdragene i JC2 er jo helt forferdelig kjipe etter min mening i normal modus, *men* med Bolo-moden må jeg innrømme at jeg koste meg med spillet. Uendelig med fiender som spawner ut av intet er ikke min greie ass. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) JC2 er både fantastisk og det motsatte på en gang. + Kanskje det mest fantastiske spilllandskapet noensinne lagd i et spill. Kartet er det ingenting å si på, det er ENORMT, med alle typer landskap mellom himmel og jord, og samtidig utrolig detaljert. + Ufattelig morro å leke seg i den ENORME verdenen, og utforske. + Utrolig god grafikk. + Utrolig mye innhold. - Til tross for en stor verden, er den helt "hjernedød". - Urealistisk på en negativ måte. F.eks biler, politi osv oppfører seg alt for dårlig, skulle gått mer i en GTA retning på det området. - Mye innhold = mye dårlig innhold. Oppdragene er for kjedelige, og egentlig alt for mange til at man gidder å gjøre de. Endret 10. januar 2012 av MrLG 6 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg hadde det gøy med spillet, likte å bare fly høyt høyt opp og hoppe ut, syns også det var ektrmet morsomt å base jumpe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Krysser de med GTA stiler neste gang blir spillet garantert bedre enn GTA. Just Cause 3 er jo under utvikling. Endret 11. januar 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
eddzy Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Krysser de med GTA stiler neste gang blir spillet garantert bedre enn GTA. Just Cause 3 er jo under utvikling. Tuller du ? trodde just cause 3 hadde blitt avblåst på grund av dårlig økonomi jeg viss det er sant det du sier kan jeg ikke si annet en at jeg gleder meg STORT! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 OFF TOPIC! Gidder ikke lage ny tråd. Jeg installerte Just Cause 2 og fikk plutselig slengt følgende setning i trynet: Your OS is not supported.... D: Så, bare med et desperat håp så lurer jeg på: Er det noen som helst mulighet for å spillet just cause 2 med Windows XP? D: Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 har ikke prøvd det noe særlig men syns ikke det var så veldig kult pga den "kroken" var ganske teit Den kroken definerer spillet omtrent, uten den ville det vært et hvilket som helst spill. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 + Veldig bra grafikk ... Det er vel alt? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 OFF TOPIC! Gidder ikke lage ny tråd. Jeg installerte Just Cause 2 og fikk plutselig slengt følgende setning i trynet: Your OS is not supported.... D: Så, bare med et desperat håp så lurer jeg på: Er det noen som helst mulighet for å spillet just cause 2 med Windows XP? D: Hvorfor i all verden bruker du windows xp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 det er i grunn et godt spm Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Både og, Just Cause 2 er ett spill jeg kan fyre opp føler jeg for å ha litt enkel god actionmoro. Ingenting er som å koble biler sammen osv. og se hva som skjer. Men å spille igjennom seriøst, det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 OFF TOPIC! Gidder ikke lage ny tråd. Jeg installerte Just Cause 2 og fikk plutselig slengt følgende setning i trynet: Your OS is not supported.... D: Så, bare med et desperat håp så lurer jeg på: Er det noen som helst mulighet for å spillet just cause 2 med Windows XP? D: Hvorfor i all verden bruker du windows xp? Si det, er vel fordi jeg ikke har giddet å punge ut for windows 7. Gammel PC Lenke til kommentar
Jext Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jaja, brukt Windows 7 siden det kom ut og aldri betalt en krone jeg. Kanskje ikke rette forumet å innrømme slikt på men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 OFF TOPIC! Gidder ikke lage ny tråd. Jeg installerte Just Cause 2 og fikk plutselig slengt følgende setning i trynet: Your OS is not supported.... D: Så, bare med et desperat håp så lurer jeg på: Er det noen som helst mulighet for å spillet just cause 2 med Windows XP? D: Hvorfor i all verden bruker du windows xp? Si det, er vel fordi jeg ikke har giddet å punge ut for windows 7. Gammel PC har du gammel pc så er vel kanskje ikke just cause 2 noe og spille uansett i og med det krever dx10 som xp ikke støtter... slenger med minimums kravene uansett hentet fra steam Minimum: OS: Microsoft Windows Vista (Windows XP is unsupported) Processor: Dual-core CPU with SSE3 (Athlon 64 X2 4200 / Pentium D 3GHz) Memory: 2GB System Memory Hard Drive: 10GB of free drive space Graphics: DX10 compatible graphics card with 256 MB of memory (Nvidia GeForce 8800 series/ ATI Radeon HD 2600 Pro) Sound: 100% DirectX 10 compatible sound card DirectX®: Microsoft DirectX 10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Just Cause 2 hadde et gigantisk potensiale, men ble en fiasko etter mine meninger. Spillverdenen er variert, vakker, svær og spennende, spillet hadde mange gode idéer. Hvem har vel ikke lyst til å gå crazy med en hangglider og en grapplehook? Spillet blir dessverre ødelagt av grusom optimalisering, kjedelige oppdrag, laber fysikk, ensformighet, klisjé og det er vanskelig å sette seg inn i situasjoner, så fiender blir bare kjedelige og i veien. 2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg synest det var meget bra (ps3), har ikke spillt det på pc. Runda spillet, er vell et av de beste sandbox spillene jeg har spillt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå