jeeee Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Tenkte jeg skulle laste ned wordfaud, og s hva det er som alle snakker om. Så hvordan skaffer jeg det? Er det å laste ned en app? Hvor finner jeg denne, og hvordan gjør jeg det? Helt ny på smarttelefon, så aldri lastet ned en eneste app, så hvordan gjør jeg? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 iPhone: app store -> søk på wordfeud -> installer -> start fra applikasjonslisten Android: market -> søk på wordfeud -> installer -> start fra applikasjonslisten Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvis du sier hva slags operativsystem du har (iOS for IPhone, Android..) så blir det litt enklere å hjelpe deg. Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Foresten, koster det noe å laste den ned? Å koster det noe å bruke den, eller spiller man mens man er på nett? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Wordfeud finnes i både en gratis versjon med reklame, og en reklamefri versjon som koster noen kroner. Det koster i utgangspunktet ikke noe annet å bruke den enn det du eventuelt bruker på datatrafikk. Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Har android, 1.6 hvis det er det du mener Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Foresten, koster det noe å laste den ned? Å koster det noe å bruke den, eller spiller man mens man er på nett? Du har en gratisversjon, og en som koster penger. Forskjellen er at du får litt reklame underveis i gratisversjonen. Den eneste eventuelle kostnaden det er å bruke Wordfeud (bortsett fra om du kjøper den) er når du eventuelt spiller via mobildata. Med wifi er det selvsagt gratis. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Google: Wordfeud -> www. Wordfeud.com -> Appstore: Wordfeud eller Android Market: Wordfeud. Du må riktig nok ha enten en Gmail-bruker for Android Market, eller en iTunes-bruker for appstore! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå