lolvik Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hei! Min gode gamle E71 begynner å dra på årene, og det merkes godt i svingene. Så derfor tenker jeg at det er på tide å fornye meg selv litt på mobilfronten. Problemet er dog at jeg ønsker en telefon med taster, spesifkt et QWERTY-tastatur ettersom jeg ikke takler touch og syns hele teknologien er en uting. E71en som jeg forelsket meg så grenseløst i, at jeg nesten har vurdert å prøve å få tak i en til E71. - Eneste telefonen jeg smått har sett på og blitt interessert i er Nokia E6. Dette gjør jo plutselig valget særdeles snevert, derfor tyr jeg til mitt andre hjem, Diskusjon.no for hjelp og innspill fra dere. Er det noen telefon dere vil anbefale? Både alerede utgitte og de som er på vei i nærmeste fremtid. Prisklasse kan vi også til å begynne med hvertfall sette som fritt vilt, samme gjelder utgiver av telefonen, men jeg er dog ganske interessert i Windows 7 mobile. Takker så meget. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Nokia E7 er en god telefon med utskyvbart qwerty-tastatur. Når du mener touchskjerm, mener du at du ikke vil skrive med touch eller ikke ha touch i det hele tatt ? Såvidt jeg vet er det ingen mobiler med qwerty som også bruker WP7.5 . Om du liker telefoner med Android kan du ta en titt på Sony Ericsson Xperia Pro. Den har dog ganske liten skjerm så vet ikke om den blir så interresant anyway. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå