maisens Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 er på utkikk etter nytt kamera. i utgangspunktet kikka jeg etter nytt speilreflekskamera. skal bruke det til litt av blant annet: sport, dyr, nærbilder.. har sett mest på canon først siden jeg har det fra før. har da sett litt på canon 600D, men så kom jeg over sony a35 når jeg kikka litt i en butikk. fikk øya litt opp for dette fordi det skal være bedre til å ta bilder av ting i høy hastighet. Hvordan er feks forskjellen på bildekvaliteten på disse to? leste at sony a35 ikke er ett speilreflekskamera, hva er den store forskjellen på det og speilreflekskameraer? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 La meg gjette - du har vært på Elkjøp/Lefdal og har fått høre at Sony Er Best. Alle produsentene lager gode saker - Pentax, Nikon, Sony, Canon (..) Dra i butikken og se hvilket kamera du får godfølelsen av - hvilket du får lyst til å ta bilder med. Sonys nyere hus er ikke speilrefleks som sådan - i stedet for optisk søker og speil som vippes opp har de halvgjennomsiktig speil og elektronisk søker. Dette gir fordeler og ulemper - men se hva du liker å kikke i og bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå