Cay Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 tenkte da jeg skulle få meg en laptop pga jeg bskal være ganske portable i noen months framover med lans så har litt tid og vente kanskje 1 månede ellernoe , men aner ikke når de nye cpu'ene kommer ut og om det er verdt og vente laptopen skal brukes til ganske hard gaming av sc2 , spiller på low settings så det er ikke nødvendig med noe syke saker for kanskje 15k som min desktop , men atm så har det vært ganske stress og måtte kjøre rundt med den dumme stasjonære pc'n min. og jeg ser ikke noe poeng i SSD'er ( pga jeg er en gamer ) og vil helst ha Amd skjermkort og intel cpu. bruksområder: sc2 nolagg (veldig viktig) kanskje litt fps spill som Css ( vil helst ikke ha noe lagg her men det regner jeg med at de fleste pc'er tåler ) vil nok spille mest på laptopen , og vil helst ha en skjerm som ikke er utdatert 1920/1080 Resolution full hd ( 1080p ) Budsjett: 8-9k men har nok av penger visst det er verdt og smelle in 1k til eller 3 for den saks skyld så må jeg vell det men kun visst det er veldigt nødvendig. hjelp og svar tas imot med en fin liten online takk Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Skal ikke komme med spesifikt forslag til laptop siden jeg ikke føler meg oppdatert på market på det akkurat nå - men i forhold til å vente på nye CPUer så tsja... Ytelsesmessig er det lite å hente på det - men for batteritiden så vil det utvilsomt komme godt med. krympinger resulterer alltid i betydelig bedre strømeffektivet (ergo bedre batteritid, mindre varme, mindre støy), så om batteritiden er veldig viktig for deg så er det kanskje verdt å vente. Du får balansere ddet opp mot om du vil ha maskinen med en gang. Jeg ville på ingne måte si at du gjør noen tabbe ved å ikke vente dog. Nåværende generasjon er rimelig effektive allerede. -Stigma Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvis jeg skulle lagt 9000kr i en laptop, hadde jeg uten tvil gått for denne; http://www.dustinhome.no/asus-g53sx-ci7-22-8gb-500-gtx560m-high-res-156-w7hp/product/5010610279?intcmp=searchProvider_dacsa En som er hakket billigere, men også ganske god er denne; http://www.dustinhome.no/asus-n53sn-ci7-22-8gb-750-gt550m-156-w7hp/product/5010610277?intcmp=searchProvider_dacsa Uansett hvem av de du velger så vil du kjøre SC2 etc smertefritt. - Knutsen92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå