Simkin Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Jeg er fremdeles på RC11 jeg, den fungerer best i BF3 som jeg spiller for tiden, Men nei, jeg er ikke noe mer imponert enn deg, men tar vel tid iom att kortet er nytt, helt ny arkitektur, osv osv.. Endret 1. mars 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg er fremdeles på RC11 jeg, den fungerer best i BF3 som jeg spiller for tiden, Men nei, jeg er ikke noe mer imponert enn deg, men tar vel tid iom att kortet er nytt, helt ny arkitektur, osv osv.. jeg er uenig! spillet kom ut i oktober. 7970 ble lansert i 2011 (kom ikke før første uken av 2012, men still). dvs at de har hatt TO måneder på seg for å få skikkelig fart i denne chippen - samt slippe bugs som er totalt waste. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Anbefaler Rage3D forumet om man vil vite hvilke drivere som er til hva direkte fra AMD, 8.96 er ikke anbefalt på 79xx og er en lekket og moddet driver, slik at den kan brukes på kort den ikke er ment for... 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 God morgen AMD cat 8.96 Feb 28th http://www.mediafire.com/?0qeqb7xhqe7zgdx Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Anbefaler Rage3D forumet om man vil vite hvilke drivere som er til hva direkte fra AMD, 8.96 er ikke anbefalt på 79xx og er en lekket og moddet driver, slik at den kan brukes på kort den ikke er ment for... God morgen AMD cat 8.96 Feb 28th http://www.mediafire...0qeqb7xhqe7zgdx Så du Ourasi sitt inlegg? Har du testet den Nizzen? Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Er det noen her som har problemer med å sette 120hz på skjermene sine med 7970? Byttet nettopp fra et 5870 til et 7970 DirectCU II og jeg får ikke W2363D'en min til å kjøre mer enn 60hz... Bare for å være sikker på at ALLE får med seg hvor dum det går an å bli, meddeler jeg herved at problemet er løst. Viste seg å være en liten bryter på DCU2T-utgaven av 7970 man måtte bruke for å slå på Dual-link DVI... Denne bryteren hadde gått meg hus forbi Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 lastet ned, gidder ikke legge inn før noen sier om den passer til 7970 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Bare for å være sikker på at ALLE får med seg hvor dum det går an å bli, meddeler jeg herved at problemet er løst. Viste seg å være en liten bryter på DCU2T-utgaven av 7970 man måtte bruke for å slå på Dual-link DVI... Denne bryteren hadde gått meg hus forbi Synes ikke du var speiselt "dum" da dette var en særdeles merkverdig implementasjon. Huff 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Bare for å være sikker på at ALLE får med seg hvor dum det går an å bli, meddeler jeg herved at problemet er løst. Viste seg å være en liten bryter på DCU2T-utgaven av 7970 man måtte bruke for å slå på Dual-link DVI... Denne bryteren hadde gått meg hus forbi Synes ikke du var speiselt "dum" da dette var en særdeles merkverdig implementasjon. Huff Har vært slik med alle DCU-kortene tidligere. Skyld på ASUS for å kjøre på med 2x DVI + 4 dp Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Har ikke eid noen DCU kort ennå og synes løsningen litt merkverdig Forstår godt at dette kan være et forvirrende element for brukere som sitter med høy oppløsning og DVI selv om de mot formodning skulle ha en DP inngang på skjermen. Men alle? Er ikke dette andre runden? Endret 2. mars 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Så det er bokstavelig talt en switch som overfører "båndbredde" fra DP til DVI? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Anbefaler Rage3D forumet om man vil vite hvilke drivere som er til hva direkte fra AMD, 8.96 er ikke anbefalt på 79xx og er en lekket og moddet driver, slik at den kan brukes på kort den ikke er ment for... God morgen AMD cat 8.96 Feb 28th http://www.mediafire...0qeqb7xhqe7zgdx Så du Ourasi sitt inlegg? Har du testet den Nizzen? nyere enn de han snakker om. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) mobil error 404 Endret 2. mars 2012 av Nizzen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 ingen som har testet AMD cat 8.96 Feb 28th? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ingen som har baller nok Skjønner ikke hvorfor AMD må ha alt så fuckings tungvindt. Altså, med nvidia kunne jeg bare installere drivern over den gamle og alt fungerte tipp topp, mens med AMD bør man ha ATIman og alt slkt tull... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ingen som har baller nok Skjønner ikke hvorfor AMD må ha alt så fuckings tungvindt. Altså, med nvidia kunne jeg bare installere drivern over den gamle og alt fungerte tipp topp, mens med AMD bør man ha ATIman og alt slkt tull... Bare last ned AMD Driver Updater eller hva nå den saken heter.. Trenger ikke avinstallere noe da. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 God morgen AMD cat 8.96 Feb 28th http://www.mediafire.com/?0qeqb7xhqe7zgdx jeg lastet ned denne og la den in på nyformatert maskin. nå funker ikke bf3 med crossfire på. i do not recomend this. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) God morgen AMD cat 8.96 Feb 28th http://www.mediafire.com/?0qeqb7xhqe7zgdx jeg lastet ned denne og la den in på nyformatert maskin. nå funker ikke bf3 med crossfire på. i do not recomend this. Enda rarere med den driveren er at controlpanelet blir gammelt driver info sier 11.5 eller hva det var og tok man driver update da så ville den innstalere 12.1! Så ikke vet jeg hvordan det der ble 8.96, for alt plutselig ble ur gammalt! Med preview 12.2 (8.95) så ble alt normalt og lekkert igjen Endret 3. mars 2012 av Goodall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå