Shruggie Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Å kjøpe BF3 for singleplayer er litt som å betale for en eskorte for å få en handjob. 1 Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Å kjøpe BF3 for singleplayer er litt som å betale for en eskorte for å få en handjob. hahahaha :!: Funny skeeit right there.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Spilt litt BF3 ikveld, på Sharqi Peninsula, å fikk bekrefta att en eller annen plass er det en flaskehals. Sto på TV Station å så utover, hadde helt ned i 50FPS, og det var NADA forskjell på MSAA AV og 4XMSAA. heller ingen forskjell på High eller Ultra. Irritasjonmoment deluxe. kan det være online delen/servere som gjør dette? Prøv HT ; off og/eller en annen driver. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) HT har jeg prøvd å skru av tidligere, det hjalp ingenting. Drivere jeg har prøvd er RC11, så prøvde jeg den som kom ut etter RC11, og 12.3 pre WHQL. Men RC11 er den som fremdeles fungerer best i BF3 for meg. Jeg har ikke prøvd 12.2 Pre-cert, men hørtes ikke ut som folk var så fornøyd med den i BF3. Det fungerer veldig bra på map der det ikke er åpne landskaper, da holder den seg stabilt på 90 som den er låst til, men på store åpne områder, f.eks Sharqi P eller øverst på bygningene i Gulf Of Oman, så faller FPS drastisk. IRRITASJON! Endret 28. februar 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 HT har jeg prøvd å skru av tidligere, det hjalp ingenting. Drivere jeg har prøvd er RC11, så prøvde jeg den som kom ut etter RC11, og 12.3 pre WHQL. Men RC11 er den som fremdeles fungerer best i BF3 for meg. Jeg har ikke prøvd 12.2 Pre-cert, men hørtes ikke ut som folk var så fornøyd med den i BF3. IRRITASJON! AMD Catalyst 12 8.960.0 ? + Cap 3 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Eh, nei, 8.950.0 Da prøver jeg 960 kansje da. Er jo så mye drivere ute å går her så Endret 28. februar 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Å kjøpe BF3 for singleplayer er litt som å betale for en eskorte for å få en handjob. Klar over at SP ikke fikk mye skryt i reviews, men det kunne jo være det var verdt pengene alikevel med tanke på hvor mange dårlige og lite tilfredstillende SP titler som gis ut. Selv såkalte store SP titler kan bli kjedelig etter et par timer (skyrim, mass effect etc.) uten å gi noen godfølelse ift. pengebruken. Det skal dog ikke mye "awsomeness-feel" til før det kan være verdt det. Men utfra erfaringsammenligningen din så tolker jeg det som at SP i BF3 ikke har noen som helst "awsomeness" hehe. Etterhvert kanskje det blir noe MP FPS igjen men akkurat nå frister det ikke å løpe rundt på en server som en stressa høne med formålet å plukke flest mulig fortest mulig. Det får heller bli mer "Wargame: European Escalation". Endret 28. februar 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Etterhvert kanskje det blir noe MP FPS igjen men akkurat nå frister det ikke å løpe rundt på en server som en stressa høne med formålet å plukke flest mulig fortest mulig. Det får heller bli mer "Wargame: European Escalation". Det du beskriver er ikke battlefield. Mere CoD eller TDM. Spill conquest så får du en spiseskje mere strategi Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 På en akse som måler twitchiness <-> taktisk ligger vel BF3 temmelig midt på. OFP er mer taktisk, COD og CS mer twitchy. Quake 3 er vel aller mest twitchy... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Jeg husker jeg likte tempoet i WWII Online på slutten av 90 tallet veldig godt. Det kunne riktignok bli litt vel "slow" til tider men det hadde en slags realisme jeg synes det er vanskelig å finne i MP FPS i dag. Jeg spilte i en tropp/corp hovedsaklig bestående av tyskere og de hadde jevnlig bootcamps ingame med strategi og annen opplæring. Man hadde også møter ingame hvor man gikk igjennom strategier, taktikker, angrepsmetoder, våpenbruk, roller osv. En del gikk derfra til BF1942 i 2002 og det var mye morro der også men det ble en annen FPS opplevelse. I WWII Online handlet alt om Conquest (assult/border lines) og det var ofte store planlagte og utstrakte slag over flere tropper, kompanier og divisjoner. Jeg har spilt lite MP FPS siste årene nettopp pga. at jeg ikke er like glad i dette CTF, TDM og generelt "rush" moduser. som ofte virker å dominere. Jeg er dog ikke helt i mot type "rush" moduser da det er mye realisme i det for enkelte situasjoner samt at SC2 som er et favorittspill domineres av dette. Blir det for mye "everyone grab what you can and run there with guns blazing" så blir det litt for lite organisert og mister noen aspekter. Riktignok spiller man dette smart og bruker lagtaktikk, utstyr, terreng, bygninger for hva det er verdt. Skal ikke dra dette for mye off-topic men BF3 virker å være en tittel man nesten må få glede av på en eller annen måte ellers kan det se ut som man går glipp av noe stort i gaming verdenen. Hvis man skal komme i gang med BF3 Conquest, er det noen guides dere kan anbefale til en rusten sak? Endret 29. februar 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Du er nødt til å spille på lag med noen for at BF3 skal være gøy. Problemet er at 90% av servere er fylt opp med folk som kjører solo og tar en stridsvogn for seg selv, dette dreper spillopplevelsen i BF3 for meg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 arni90: Det er akkurat slike aspekter jeg tenker på ja, helt enig. Så man må kjenne en gjeng og spille organisert. Ellers er det kanskje en dealbreaker at jeg ikke får BF3 på Steam, jeg har forløpig holdt meg unna Origin. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Back to topic: Catch Me if You Can: Sapphire Radeon HD 7950 OC 3 GB Graphics Card Review ConclusionThe Radeon HD 7950 3GB seems to be an even more attractive product than the recently released Radeon HD 7970 3GB. Being more affordable, it can be overclocked to deliver higher performance while the $100 difference in price can be spent for a better cooler. This is good news for overclockers, of course, but even at its default clock rates the Radeon HD 7950 is competitive against Nvidia's previous-generation flagship GeForce GTX 580 3GB across a number of tests and benchmarks. Still, we want to stress it once again that the Radeon HD 7950 is meant for overclocking. Its Tahiti Pro processor and fast graphics memory feature tremendous overclocking potential that can be put to use easily. Sapphire has come up with an excellent version of Radeon HD 7950 3GB that combines the abovementioned advantages with an efficient and quiet cooler (perhaps the quietest among all original GPU coolers we’ve tested so far). The Sapphire Radeon HD 7950 OC 3GB is factory overclocked but can be overclocked even more. And it comes with sufficient accessories at a close-to-recommended price. Endret 29. februar 2012 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Da har jeg fått inn 8.96 driveren, men jeg får ikke dratt powertune til 20% på kort nr2, den hopper bare tilbake igjen.. EDIT: der gikk det plutselig.. Endret 29. februar 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Da har jeg fått inn 960 driveren, men jeg får ikke dratt powertune til 20% på kort nr2, den hopper bare tilbake igjen.. EDIT: der gikk det plutselig.. si i fra hvilken driver som fungerer best til BF3. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) 8.95 14 februar og RC11 er nok de som fungerer best for meg, RC11 er nok fremdeles best i BF3. 8.96 har en bug som gjør att kort nr2 ikke går i idle, og samtidig så går ikke core clock over 925 på kort 2. Plutselig har BF3 blitt møkk igjen, begynner å bli møkkalei å ha 50-70FPS på et oppsett som dette. spilte nettopp, og det hakka noe helt intenst og FPS ned i 40!!, starta på nytt og da var det "i orden" igjen, slik har det vært flere ganger. En plass må det ligge en stor flaskehals, da det er absolutt ingen forskjell på 0 MSAA eller 4XMSAA.. Ser en person nevnte på guru3d att han over natta hadde fått mye dårligere ytelse, og måtte reinstallere BF3, så hadde det blitt bra igjen.. Det kommer jo en patch, kansje den ordner opp i ting, samtidig så må vel AMD snart gi ut noe vettu drivere. Endret 29. februar 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Jeg har nesten aldri opplevd å ha kjempedrivere i nye spill på nye kort uansett hvilken leier. Dette bør ikke komme som en overaskelse lenger. Opplever at det ofte kan gå fort 3 måneder (om ikke mer) etter release av et nytt kort før man begynner å bli nogenlunde fornøyd over hele fjøla. Og som du sier ligger ikke alltid problemet i driverne heller men hvordan spillmotoren fungerer med driverne. Endret 29. februar 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jau, jeg tror nok det ligger mye forbedringpotensiale både i spillmotoren og drivere, det virker som det er noe som gjør att ytelsen plutselig blir lavere, uten noen spesiell grunn.. Det ordner seg nok Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Er det noen her som har problemer med å sette 120hz på skjermene sine med 7970? Byttet nettopp fra et 5870 til et 7970 DirectCU II og jeg får ikke W2363D'en min til å kjøre mer enn 60hz... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hva slags driver bruker du? Jeg har ikke hatt noe slike problemer, min blir satt til 120Hz automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå