Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akando = noob til prisjakt/prisguiden :tease:

Men nå er du ekspert :D

Neida jeg klarer å bruke internett. Det jeg derimot ikke er så flink til er å legge inn linken til kortet jeg siktet til :tease:

Skal ha en bedre kjøler så venter på Asus sitt DirectCU kort evt Gigabyte sitt som kommer 22feb.

Asus kortet har jo gått fra 28feb,31mars,14feb,23feb,28feb til 31mars igjen på komplett.

Mitt Asus DirectCU HD7970 kort er på vei i posten nå fra PS.no. Fikk det til den nette sum av 3894kr. Datoene hos Komplett blir nok byttet mye frem og tilbake da folk bestiller kort og lagerstatusen på innkommende kort forandrer seg.

Lenke til kommentar

Neida jeg klarer å bruke internett. Det jeg derimot ikke er så flink til er å legge inn linken til kortet jeg siktet til :tease:

Skal ha en bedre kjøler så venter på Asus sitt DirectCU kort evt Gigabyte sitt som kommer 22feb.

Asus kortet har jo gått fra 28feb,31mars,14feb,23feb,28feb til 31mars igjen på komplett.

Mitt Asus DirectCU HD7970 kort er på vei i posten nå fra PS.no. Fikk det til den nette sum av 3894kr. Datoene hos Komplett blir nok byttet mye frem og tilbake da folk bestiller kort og lagerstatusen på innkommende kort forandrer seg.

pent! ser frem til resultater med den kjøleren!

Lenke til kommentar

Nå ble jeg deprimert! Men fint for deg :D Kanskje jeg legger inn en bestilling der når jeg får lønn da. Jeg burde ikke ha avbestilt første gangen kanskje da? Da sto det 14feb, men ble endret til 31mars dagen etter.

Lenke til kommentar

Realistisk test:

Civ V, BF3, Shogun 2...

Vanvittig "test":

Furmark burn-in + IntelBurntest

Fungerer OCCT og Furmark med flere kort?

Jeg har prøvd begge, men det ser ut til at kun ett kort blir belastet...

Du må starte Furmark i Mult-GPU mode mener jeg å huske

Fullskjerm er obligatorisk

Lenke til kommentar

Jeg har bios flashet dem, så da bruker jeg ikke unofficaloverclockingmode. Bruker ikke powertune og dem er synket.

EDIT: Tok på Powertune og det så ut til og gi 99% load i furmark constant, kontra uten. Da ville den gå ned til 98 i perioder!

Hva forresten max mV til memory?

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...