Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktene sier aldri noe om ytelsen, å tro noe annet er å narre seg selv.

Utifra spesifikasjonene kan vi vel ikke forvente en massiv forbedring hvertfall.

I beste fall en evolusjon der de finpusser litt på det de allerede har og slenger på et nytt navn.

780 står nok godt i mot 280X.

Lenke til kommentar

Utifra spesifikasjonene kan vi vel ikke forvente en massiv forbedring hvertfall.

I beste fall en evolusjon der de finpusser litt på det de allerede har og slenger på et nytt navn.

780 står nok godt i mot 280X.

Iallefall lightning og classified. Klarer Amd å komme med et raskere kort sp er jeg imponert og solgt :p
Lenke til kommentar

Nå er det ikke lenge til AMD slipper sin neste serie :) HVis ryktene stemmer ser det da bra ut :)

Jeg syns helt ærlig det ser ganske middelmådig ut. Kun 7950 og 7970 som får erstatter, andre er kun rebrands av gamle produkter.

Selv de som får erstatter er ganske fattige forskjeller. Og det kommer til å bli VARMT skal man tro på ryktene.

Lenke til kommentar

Jeg syns helt ærlig det ser ganske middelmådig ut. Kun 7950 og 7970 som får erstatter, andre er kun rebrands av gamle produkter.

Selv de som får erstatter er ganske fattige forskjeller. Og det kommer til å bli VARMT skal man tro på ryktene.

Så du sier det blir akkurat slik som 700 serien til nvidia?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...