Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon

Anbefalte innlegg

Ja, faktisk :/ Men det er en fordel hvis du skal ha den på vann da.

Fikk kollegaen min (som lett kan kjøre alt på maks å vell så det med identisk skjermkort) til å skjekke, og han hadde 82%. Så skjønte nesten at jeg hadde lite..

Vann skal jeg nok ikke ha den på, men kjøpte en D14 kjøler til cpu'en, å den clocker veldig godt. Bare kjedelig å ha ett skjermkort som ikke gjør det..

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk kollegaen min (som lett kan kjøre alt på maks å vell så det med identisk skjermkort) til å skjekke, og han hadde 82%. Så skjønte nesten at jeg hadde lite..

Vann skal jeg nok ikke ha den på, men kjøpte en D14 kjøler til cpu'en, å den clocker veldig godt. Bare kjedelig å ha ett skjermkort som ikke gjør det..

Lavere ASIC quality betyr høyere stock voltage, de med høy ASIC quality måtte ofte øke spenningen for å nå 1125/1575

Du er bare veldig uheldig dessverre, sånn er det bare.

Lenke til kommentar

Hvis temps overstiger 95-100c så burde du slappe av litt.

Bruk MSI afterburner for overklokking, knall program.

Tenkter å teste det ut litt. Har dog en grusom erfaring med MSI som produsent så føler meg litt skeptisk :p (snakker 4-5 hovedkort på jobb som har streiket for at kjøleren til nordbrua ikke har vært festet skikkelig? samt jumpere for overclocking?!?)

Lenke til kommentar

Tenkter å teste det ut litt. Har dog en grusom erfaring med MSI som produsent så føler meg litt skeptisk :p (snakker 4-5 hovedkort på jobb som har streiket for at kjøleren til nordbrua ikke har vært festet skikkelig? samt jumpere for overclocking?!?)

MSI lager gode hovedkort nå uten tvil. For en del år siden var de nok mer tvilsomme, dog var mye av grunnen til dette ganske håpløse nForce chipset. Maskiner ble rett og slett aldri helt stabile.

Lenke til kommentar

MSI lager gode hovedkort nå uten tvil. For en del år siden var de nok mer tvilsomme, dog var mye av grunnen til dette ganske håpløse nForce chipset. Maskiner ble rett og slett aldri helt stabile.

Mye mulig de har blitt bedre, men kommer ikke til å kjøpe MSI med det første. Samme er det med Kingston RAM. Problemer med nesten alle maskiner på jobb med Kingston RAM. Stabil som bare det med annen RAM. (Samme gjelder forøvrig Kingston minnekort og)

Men nok klaging nå.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Beta 13.20 er en forbedring av 13.10 som er ubrukelig.

Står at den skal gi bedre ytelse i blant annet wow, starter opp wow igjen etter pause siden april. 13.10 gir dårligere ytelse i enkelte spill blant annet Wow.

Det er vel stort sett bare for CFX-oppsett at disse nye BETA-driverne skal gi bedre ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...