Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med 3x 7970? Ikke i det hele tatt, et enkelt 7970 pusher jo godt over 100 fps i Dirt 3 på 1920x1080

I decided to run Dirt3 since the panoramic effect of 3 displays would work well with that game. Would this setup be able to hold 30 Hz with a single AMD 7970 graphics card? I was about to find out!

Lenke til kommentar

1 eller 3 skjermer? 120/144hz?

Husk at ati kommer med ny driver som skal forbedre microstutter.

Og husk at 7970 er et halvannet år gammel kort. :p Men bruktprisene som er nede i 2000kr, gjør kortet plutselig til et kupp. Men å kjøpe et nytt 7970kort nå er rene galskapen synes jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hm. Nå blir jeg usikker her når du sier sånt med tanke på at nytt skjermkort helst skal kjøpes ved neste lønning :hmm: Og vil helst ha AMD da jeg har gode erfaringer med det fra tidligere og er fornøyd med eyefinity. Kanskje bare krysse fingrene på at jeg blir like fornøyd med et 770 fra Nvidia? Sliter veldig med å bestemme meg.. Hva med 7970 MATRIX?

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Hm. Nå blir jeg usikker her når du sier sånt med tanke på at nytt skjermkort helst skal kjøpes ved neste lønning :hmm: Og vil helst ha AMD da jeg har gode erfaringer med det fra tidligere og er fornøyd med eyefinity. Kanskje bare krysse fingrene på at jeg blir like fornøyd med et 770 fra Nvidia? Sliter veldig med å bestemme meg.. Hva med 7970 MATRIX?

1656kr mere enn et brukt 7970ghz ed med 3 parts kjøler... Det er jo dummere enn å kjøpe Titan i stedenfor 780 :p

Lenke til kommentar

Jeg ser poenget. Da har jeg ihvertfall fått det avklart, uaktuelt å kjøpe et nytt 7970. Takk :) Sendt en mail til selgeren av Gigabyte kortet nå så får vi se om jeg kanskje gjør det jeg i utgangspunktet ikke vil, men som jeg nå etterhvert begynner å forstå at kanskje ikke er så dumt!

Eller så får jeg bare vente til den nye serien som kommer om ikke så alt for lenge!

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Det har du nok rett i, men samtidig så er det jo en kraftig forbedring ser det ut til.

A closer look at many of those frame time graphs will show you that while the 13.8 driver is a HUGE improvement over the older drivers, it still isn't as good as what we see with the GeForce GTX 690 and SLI.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Må si dette (13.8) er den beste driveren så langt for meg, siden 12.8 faktisk som jeg har brukt til nå (!)

Synes ting er går mye smoothere, og mindre hakkete, spesielt ved lavere fps men også når jeg ligger på 119 fps som jeg har låst den til. så langt virker denne driveren helt knall.

Jeg har dog kun prøvd den i BF3.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...