Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en moddet trixx hjemme dersom det trengs. Ikke zip-fila men utpakket. På ferie nå, men jeg kan sende deg den når jeg kommer hjem hvis det ikke haster. Vil du søke heter den 4.40B mener jeg

Jeg har allerede lastet den ned fra OCN, men takk for tilbudet :)

Endret av Minhund
Lenke til kommentar

Dette var noe nytt for meg, at man trenger å håne noen fordi de ikke er medlem av en viss side. Takk for den.

Beklager men det var ikke vondt ment men det virlet som om du irettesatte samye83 fordi han la ut link til OCN som er helt åpen. Når jeg leser innlegget ditt på nytt nå så innser jeg at du bare ville hjelpe så da må jeg bare beklage igjen.

Lenke til kommentar

Dette var noe nytt for meg, at man trenger å håne noen fordi de ikke er medlem av en viss side. Takk for den.

Ta en titt på din egen avatar og signatur. Hvilke signaler tror du at du sender ut kremt?

Snakk om at "feil" person føler seg tråkka på!

Endret av lystfiskern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En spesiell trixx versjon har støtte for vram regulering. Du må bare google litt. Jeg husker ikke hvor jeg fant det.

Bla litt nedover sida så vil du finne link til modifisert versjon av trixx :)

http://www.overclock...ttachments/8046

Du kan også trykke på direktlinken, da vil du laste ned programmet med en gang.

Takker :D

Den funket flott, 1300/1700 i 3d11 er maks ser det ut til så langt med 5,1 GHz på CPU og minnet på 2400MHz CL9

post-152551-0-11681700-1364256946_thumb.jpg

På TurboV EVO så ser dere vanntemps på CPU(OPT1) og GPU(OPT2) loops dog med maskinen stående rett under ett vindu på gløtt.

Lenke til kommentar

Pent :D Gamlefar er back in "bissniss" :cool:

VDDC @ 1337 :green:

VDDC går jo helt opp til 1387 så jeg er jo laaaaangt unna maks :evil:

Så nære på 20k, bare bitte bitte litt til. Du får åpne vinduet helt, og skvise mer mhz på minne. Med 1300/1800 så tror jeg at det blir 20K :D

Var nede i 13C vanntemp på GPU-loopen så jeg vet ikke om det er så mye mer å hente på temp men kan jo teste da. 1320/1720 gikk ikke, BSOD :p

Lenke til kommentar

Hvor mye spenning til vram har du satt? Har du begge kortene under vann nå? Trodde kun et kort var under vann, da hjelper det å gi den frisk kald luft.

Mitt 7970 er ikke så glad i mhz særlig mer enn 1300. Ikke øk core, men kun øk minne. Prøv å sette spenning til 1.7v og 1750mhz.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Hvor mye spenning til vram har du satt? Har du begge kortene under vann nå? Trodde kun et kort var under vann, da hjelper det å gi den frisk kald luft.

Mitt 7970 er ikke så glad i mhz særlig mer enn 1300. Ikke øk core, men kun øk minne. Prøv å sette spenning til 1.7v og 1750mhz.

Begge kortene er nå vannkjølte ja men skal teste mer volt på minnet, hadde den på 1720 i stad.

Lenke til kommentar

Hvis du vet hvilket av dem som klokker dårlig, så kan du klokke asynkront. Fungerer utmerket det også. Kjøre med forskjellig hastighet.

Aner ikke hva det enkelte kort klarer men får teste det i morgen, nå fikke jeg bsod på combined-testen og da er det på tide å køye.

Tested 1310/1710 med CPU på 5,2GHz, vet ikke om det var CPU eller GPUene som feilet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...