Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon


Anbefalte innlegg

Testa Tomb Raider nå.

 

Med alt på High uten TressFX 60-80FPS

Med alt på High med TressFX 30-50FPS

 

Testet med på:

 

Asus Sabertooth 990FX R2.0 AM3+

8GB Corsair Vengance CL9

AMD FX 6100 6 Core, stock clock 3,3Ghz

Sapphire HD7950, stock clock 810Mhz

Creative X-Fi Platinum Fatal1ty

OCZ Vertex 2 og Seagate 2TB 24/7 HDD

 

Overclocking skjer senere da skjermkortet skal få ny kjøler og nye vifter til kabinettet.

 

Jeg vil si at TressFX spiser opp mye FPS bare med at håret til Lara blir mer "ekte", men det som irriterte meg mye var håret til de andre karakterene var spikret på, så skrudde av TressFX etter første ingame movie. Greit at all fokus er på Lara, men de burde i det minste gjort det bedre på ingame moviene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok en liten tur innom Crysis 3 nå med 8xMSAA og very high quality - resultatet var vel at det var helt "ok" å spille, men med 62,5 average og 86fps max tror jeg at jeg går ned litt på kvaliteten gitt..

Syns 62,5 avg på 2x7970 med 8xmsaa hørtes skummelt mye ut jeg.

Alt annet av innstillinger da?

 

Hørtes solid ut det ja. Hvis resten er på max har du virkelig truffet lotteriet....

Lenke til kommentar

Er det med den siste oppdateringen til spillet, som gjør tressfx bedre og at alle effektene vises når man spiller det i fullscreen?

 

??

 

Spiller via steam, og regner med det er oppdatert. Men det siste du skrev, sporet jeg av på for lenge siden på. Regner med folk spiller i fullscreen.

Lenke til kommentar

??

 

Spiller via steam, og regner med det er oppdatert. Men det siste du skrev, sporet jeg av på for lenge siden på. Regner med folk spiller i fullscreen.

 

Patch 1.0.718.4 kom i går og jeg lurte bare på om du hadde testet med den.

 

Et utdrag av det som ble fikset:

- Some small improvements to TressFX hair rendering.

- Fixes for various graphics glitches, including certain effects not being visible in fullscreen mode.

- Fixes related to the benchmark scene and benchmark mode.

 

Det siste jeg nevnte var dette her: http://steamcommunity.com/app/203160/discussions/0/846947231090179422/

Lenke til kommentar

Hørtes solid ut det ja. Hvis resten er på max har du virkelig truffet lotteriet....

Hørtes solid ut det ja. Hvis resten er på max har du virkelig truffet lotteriet....

Kan ikke garantere for at det er gjort på "rett måte" - startet spillet, kjørte fraps-benchmark over 180sek. Altså er dette så langt man klarer å komme på 3 min i begynnelsen av Crysis 3

Lenke til kommentar

Patch 1.0.718.4 kom i går og jeg lurte bare på om du hadde testet med den.

 

Et utdrag av det som ble fikset:

- Some small improvements to TressFX hair rendering.

- Fixes for various graphics glitches, including certain effects not being visible in fullscreen mode.

- Fixes related to the benchmark scene and benchmark mode.

 

Det siste jeg nevnte var dette her: http://steamcommunit...47231090179422/

 

Regner med jeg har siste patch, kan finne ut av dette senere.

Lenke til kommentar

Tomb Raider v1.0.718.4 Update info:

 

This update addresses a variety of issues that we either found out about shortly before release or immediately after

Fixes include:

Addressed some stability and startup issues on machines that have both Intel and NVIDIA graphics hardware

Fix for players being unable to progress related to the boat in the beach area

Some fixes for crashes on startup and when selecting Options

Some small improvements to TressFX hair rendering

Fixes for various graphics glitches, including certain effects not being visible in fullscreen mode

Fixed a problem that caused some users to not be able to use exclusive fullscreen

Added support for separate mouse/gamepad inversion for aiming, as well as support for x-axis inversion

Fixes related to the benchmark scene and benchmark mode

Various other small fixes

While we expect this patch to be an improvement for everyone. If you do have trouble with this patch and prefer to stay on the old version we made a Beta available on Steam, Build716.5, that can be used to switch back to the previous version. Please note however that you can only play multiplayer with people that share your version

Lenke til kommentar

Noen som har guiden til å flashe disse kortene med ATIflash, også force flash. Får det ikke til å funke med ATI WinFlash da jeg får feil id.

 

Har ikke brukt ATIflash siden 5870 kortene og det begynner å bli noen år siden :p

Endret av Minhund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...