InFlamesWeMust Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Kan hende..Burde være i norge og: iNet (Sweden) Som sagt, fikk mail fra Komplett. Med denne linken http://www.komplett.no/mlf/diverse/no/top/52974A_Q1_Radeon_CoMarketing_Bundle_Feat_Crysis3_Static_Banners_760x200.jpg Det bekrefter det jo nesten da... Lenke til kommentar
lystfiskern Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg har ikke satt meg fullstendig inn i problemstillingen, men første spørsmål er vel om Komplett er med i Never Settle Reloaded-kampanjen. Ut i fra AMD´s hjemmesider kan det se ut som de ikke er det. OBS! Se også øvre fane for 7800serien.. http://sites.amd.com/us/promo/never-settle/Pages/nsreloaded.aspx "Offer* valid through participating retailers during promotional period only. A list of participating retailers can be found on www.amd.com/neversettle and www.amd.com/neversettlereloaded For further inquiries please contact the retailer you purchased your card from or refer to full terms and conditions." http://sites.amd.com/us/Documents/Never_Settle_Reloaded_Terms_Conditions.pdf Hvis det likevel skulle vise seg at infoen her er mangelfull og Komplett er med så ligger øvrig informasjon om hvordan man går fram for å få spillene her: http://www.amd4u.com/neversettlereloaded/index.html Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg kjøpte mitt 7970 kort etter jul, men før komplett begynte å reklamere for at crysis 3 følger med kortene. Betyr det at jeg ikke får noe? AMD skriver noe om en Promotion Period: Promotion begins October 22, 2012 and ends on March 31, 2013, men dette gjelder ikke her? Lenke til kommentar
lystfiskern Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Update: Komplett svarer på Facern at de er med i Reloaded-kampanjen og bidrar med denne linken, merk at det bare er kort fra XFX og Sapphire listet her. Jeg venter svar fra Komplett på om de ikke gir med koder for de andre produsentene. http://www.komplett....cf.aspx?id=9451 OBS. Det står klart i terms and conditions at forhandlerne står fritt til bestemme hvilke kort de vil ha med i kampanjen. Slik jeg forstår det kommer enkelte kort bundlet med koder fra produsent. På de som ikke gjør det gis det ut koder og instruksjoner om hvordan man skal gå fram for å aktivere dem fra forhandlerne via mail eller lignende. "Prior to purchasing, confirm that your retailer is participating in the Promotion and that the product qualifies for the Promotion." "Participant should refer to the participating retailer for instructions regarding obtaining AMD Unique ID before purchase. As examples only, a participating retailer may require you to request AMD Unique ID from the cashier upon purchasing the Eligible AMD Product(s); a voucher with the AMD Unique ID may be inserted into the shipping box; AMD Unique ID may be emailed to you after the participating retailer confirms your online purchase; or a participating retailer may require you to fill out an online request form after your purchase demonstrating that you purchased the Eligible AMD Product(s) from that participating retailer during the Promotion Period. The AMD Unique ID may be given to you on a physical coupon voucher or it may beprovided to you electronically." @PettersenPer Du refererer til Never Settle kampanjen - det vi snakker om her er den nye Never Settle-Reloaded. Den startet 4.februar 2013 og varer til 31 desember 2013 eller så langt lageret rekker. Alle koder må være innløst 31 januar 2014 - etter dette er de ugyldige. Med mindre du kjøpte kortet etter 4.feb får du eventuelt undersøke med Komplett om du "har krav på" noen av spillene i den første "NeverSettle" kampanjen. For 7970 gjaldt det Far Cry 3, Sleeping Dogs og Hitman: Absolution. SISTE OPPDATERING: Her er Kompletts svar: "Dette gjelder kun utvalgte produsenter og leverandører så kun XFX og Sapphire kort dette gjelder." Legger til at jeg ikke greier å se at dette er en begrensning satt av AMD, men noe Komplett synes å ha valgt å gjøre av en eller annen grunn. (kan man mistenke at XFX og Sapphire shipper med koder i pakken, mens de andre må vedlegges koder/instruksjoner og i så måte skape mye "ekstra bry" for forhandlern?) Men jeg ser at mange andre utenlandske leverandører også bare kjører utvalgte produsenter/kort, mens noen av de riktig store har kampanje på hele røkla av 78/79xx serien. Svenske Inet har flere leverandører/kort med fra både 7900 serien og 7800 serien. Endret 13. februar 2013 av lystfiskern Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 De har vel mange av de kortene på lager og vil bli kvitt dem. Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Veldig bra informasjon der Ble litt klokere. Synes likevel det er rart, at de svarte meg med den linken. Om kortet mitt ikke var "valid" i den promotasjonen. Spesielt siden de burde ha sjekket orderen som jeg sendte ved. Kanskje jeg bør ta kontakt med AMD og ta et bilde av mitt gigabyte kort sammen med kvittering på kjøp, der jeg "ydmykt" spør om jeg vær så snill kan få kode til crysis og bioshock Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Kontakted AMD jeg Men det jeg lurer på, har produsent noe å si når en skal kjøre crossfire? Jeg har en giganbyte, og si jeg kjøper denne og kjører crossfire http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=660800 Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Produsent har ikke noe å si, så her er det bare å mikse gitt Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Produsent har ikke noe å si, så her er det bare å mikse gitt OKI ! Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Da har jeg fått montert mitt andre 7970 fra Sapphire i dag Spent på hva dette egentlig gir meg altså... Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Kan faktisk gi deg ganske mye hodebry. Du får fyre opp noen spill, så vil du kanskje forstå hva jeg mener. Eventuelt kan du bruke radeonpro til å få vekk litt av det microstuttering problemet. 2 Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Tja, støtte på det med 5870 cfx en gang i tiden, så tester litt nå for å se hvordan ståa egentlig er med 7-serien.. Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Da ordnet det seg for meg ihvertfall Komplett.no: Sendingsmåte: Brevpakke Produkter: Mat.no. Description Qty Weight 773745 AMD's 2 Games for Free (Voucher) 1 STK 0,010 KG Crysis 3 and BioShock: Infinite, only for HD79xx HEeey Heeey ! Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Fikk nettopp "Sapphire Radeon HD 7850 1GB GDDR5 PCI-Express 3.0, with BioShock: Infinite and Tomb Raider" fra Komplett.no Det var som erstatning for et 6850 som røk. Veldig fornøyd med erstatningen, men kan bekrefte at jeg ikke har fått noe spill eller kode selv om ordreseddelen sa "with BioShock: Infinite and Tomb Raider" Småkjipt, men jeg har jo strengt tatt ikke kjøpt noe nytt. Hadde vel egentlig ventet at koden lå inne i esken fra produsent siden det stod på produktbeskrivelsen. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Skulle nesten tro du fikk det med da produktet er nytt ja. Det lå i esken når jeg mottok mitt, men mulig det er endret. Du kan jo sende dem en mail å høre Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Fikk nettopp "Sapphire Radeon HD 7850 1GB GDDR5 PCI-Express 3.0, with BioShock: Infinite and Tomb Raider" fra Komplett.no Det var som erstatning for et 6850 som røk. Veldig fornøyd med erstatningen, men kan bekrefte at jeg ikke har fått noe spill eller kode selv om ordreseddelen sa "with BioShock: Infinite and Tomb Raider" Småkjipt, men jeg har jo strengt tatt ikke kjøpt noe nytt. Hadde vel egentlig ventet at koden lå inne i esken fra produsent siden det stod på produktbeskrivelsen. Du kan jo sende mail til komplett slik jeg gjorde Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Da har jeg fått montert mitt andre 7970 fra Sapphire i dag Spent på hva dette egentlig gir meg altså... Halla! Ser du har samme 7970 GHz kort som meg! Lurer på, hvordan var forskjellen før og etter du kjørte Crossfire? Hvordan er temperaturer, osv(hvis du kjører på luft?). Jeg kjører: Hovedkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3 rev. 1.3 Prosessor: Intel i7 2600K (stock clock) + Antec Kühler H20 620 Skjermkort: Sapphire HD 7970 GHz Edition 3GB RAM: 8GB Corsair Vengeance 1600MHz SSD: Corsair Force GT 120GB Case: Fractal Design Define R3 Strøm: Silverpower 750W modulær Skjermer: Crossover 27QD-P @ 2560x1440 + Asus VH242H @ 1920x1080 Siden jeg kun har 750W, så lurer jeg på om CPU blir for stor flaskehals på stock clock. Da må jeg kanskje bytte ut strømforsyninga også, for å ha nok å gå på hvis jeg skal overklokke CPU'en med 7970 crossfire.. EDIT: Kanskje litt Off topic i denne tråden, men hvordan øker strømforbruket under overklokking av Intel 2600K? Endret 18. februar 2013 av iNtensimilla Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Halla! Ser du har samme 7970 GHz kort som meg! Lurer på, hvordan var forskjellen før og etter du kjørte Crossfire? Hvordan er temperaturer, osv(hvis du kjører på luft?). Jeg kjører: Hovedkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3 rev. 1.3 Prosessor: Intel i7 2600K (stock clock) + Antec Kühler H20 620 Skjermkort: Sapphire HD 7970 GHz Edition 3GB RAM: 8GB Corsair Vengeance 1600MHz SSD: Corsair Force GT 120GB Case: Fractal Design Define R3 Strøm: Silverpower 750W modulær Skjermer: Crossover 27QD-P @ 2560x1440 + Asus VH242H @ 1920x1080 Siden jeg kun har 750W, så lurer jeg på om CPU blir for stor flaskehals på stock clock. Da må jeg kanskje bytte ut strømforsyninga også, for å ha nok å gå på hvis jeg skal overklokke CPU'en med 7970 crossfire.. EDIT: Kanskje litt Off topic i denne tråden, men hvordan øker strømforbruket under overklokking av Intel 2600K? Hva gjelder temperaturer, så kjører jeg per nå 1200/1600 OC, og ved idle ligger den på 30-33c, og ved full load 65-70c. Når det kommer til ytelse, så avhenger jo det av andre komponenter også, men generelt skalerer CFX bra etter mitt inntrykk. Har ikke opplevd noe særlig til microstuttering - so far! Kan egentlig ikke annet enn å anbefale å kjøre disse i CFX, da jeg per nå kun har utelukkende positive opplevelser. Har selv en 850w, og er nok litt i grenseland, så om du skal oppgradere PSU, så er det nok like greit å bare kline til med 1000w+ Ved OC av 2600K'en din, så kan du ta en titt her, hvor det er gjort en test av nettopp strøforbruk ved OC. Lykke til 1 Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 13.2 Beta 6 er ute Ingen release notes enda, gode rapporter sålangt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå