Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mistet presets igjen ved installasjon av 12.8. Dvs. de blir ikke borte men slutter å virke, så måtte lage dem på nytt igjen. Litt styr hver gang det skjer da jeg har en del forskjellig oppsett, men ingen big deal og det skjer ikke ved hver driveroppdatering men innimellom.

Lenke til kommentar

Den siste driveren har de endelig fikset idle probleme jeg hadde med kort nr2, og den har ikke Hardware Acceleration problemet i Firefox som 12.8 har.

Men, de yter markant dårligere for meg, så jeg går tilbake til 12.8 WHQL.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Nei, dette problemet kom med 12.7 driveren hos meg, og med denne nyeste driveren så har jeg ikke dette problemet, så det er driver relatert.

Men ytelsen i BF3 med denne driveren er helt på jordet, så jeg får leve med 12.8 litt mer :)

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Nei, dette problemet kom med 12.7 driveren hos meg, og med denne nyeste driveren så har jeg ikke dette problemet, så det er driver relatert.

Men ytelsen i BF3 med denne driveren er helt på jordet, så jeg får leve med 12.8 litt mer :)

Brukte du ATiMan når du avinstallerte?

Tør nesten å vedde på at det pga ULPS er disabled.

Jeg bruker 12.8 og har ULPS disabled fordi vis ikke så går kortet 2 i dvale og det blir stress og overklokke :p

Lenke til kommentar

Brukte du ATiMan når du avinstallerte?

Tør nesten å vedde på at det pga ULPS er disabled.

Jeg bruker 12.8 og har ULPS disabled fordi vis ikke så går kortet 2 i dvale og det blir stress og overklokke :p

Bruker ATiMan ja. men hvis det er pga ULPS er disablet, så er det veldig rart dette problemet kun er med 12.7 og 12.8 driverne, og ingen av de andre. Og jeg har prøvd HVER eneste driver som har kommet ut siden jeg kjøpte kortene i Januar.. :)

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Jeg kjørte den benchmarken nå nettopp, tenkte å trykke F12 for printscreen, jsut the the lulz, også tok jeg å spammet f12 knappen så jeg fikk 188fps, lol, men om det lar seg gjør igjennom hele testen veit jeg ikke.

Jeg gadd bare ikke sitte der så lenge og nei, jeg tuller ikke, det fungerte her.

Dvs, maks fps teller vel ikke så mye, for den gjennomsnittlige så ikke ut til å lide av det?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Enten så funker det som bare faen (75%) eller så sliter du med noen småproblemer.

Akkurat på lik linje som Nvidia.

Kan jo nevne at jeg nylig fikk låne et 4870 kort og det var helt uproblematisk med crossfire, problemene dukket opp når jeg fjernet det ekstra kortet og måtte legge inn driverne på nytt, men det er jo litt forståelig også.

Antar noe hadde lagt seg til i registeret og førte til rot og mye tull men det ordnet seg ved å fjerne driverne på vanlig måte og en kjapp rensking av registeret.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

12.8 CAP 3

http://sites.amd.com...p-profiles.aspx

New profiles added to this release:

- Borderlands 2 – New CrossFire profile

- Guild War 2: Resolves grass texture corruption observed when changing graphics settings in a CrossFire configuration

- World of Warcraft(DX9): Fix the flickering observed when view distance is changed to fair in graphics settings when CrossFire is enabled

- Depth Hunter: Resolves shadow flickering seen when running in CrossFire mode

- Dirt Showdown – Resolves flickering seen in CrossFire mode

- Stalker Call of Pripyat – Resolves flickering seen in CrossFire mode

- War of Roses – Fixes flickering seen in CrossFire mode

lite liv her :p

Endret av FiveInline
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...