Tørrdal Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Sønnen min klager over at SMS-minnet hans går fullt. Han har et minnekort med en haug GB ledig så jeg har sagt at han må få satt opp telefonen slik at SMS lagres her istedet for i internminnet. Han påstår at dette ikke er mulig, at kun internminnet kan brukes for SMS... Synes dette høres merkelig ut, noen som vet fasiten her? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Du kan bruke appen SMS Backup and restore for å lagre sms som en fil på minnekortet, og deretter slette meldingene fra innboksen. Kan nok være en grei løsning for de meldingene han ikke har bruk for å lese til daglig? Lenke til kommentar
Tørrdal Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Takk, men jeg mener å lagre direkte på minnekortet, slik at man i praksis alltid har ledig SMS minne. Slik jeg skjønner det er det også applikasjoner, f.eks. gmail, som kun kan lagre data i internminnet. Om dette stemmer er det jo ikke rart det går fullt. Synes det virker merkelig om Andriod er så primitivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå