Gå til innhold

BK: Linjer

Anbefalte innlegg

Linjer

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Topaz produkter her brukt.

Vet det ikke skal postes her,men får ikke kommentert andres bilder og kommer heller ikke inn på forumet,så om en barmhjertig sjel kan si ifra til teknisk,hadde jeg satt pris på det.Får logget meg inn på bildekritikken,men vil jeg til forumet må jeg logge inn på nytt og det går neimen ikke.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fine linjer du har fått til, dramatisk himmel ble det med Topazbehandlingen. :new_woot:

Hadde problemer med å komme inn på forumet selv, men fikk det til å virke til slutt.

Nå ser det ut til å virke her igjen;)

Takker for kom;)

jeg har hatt store problemer med det oxo 5er fra meg

Takker så mye;)

Lenke til kommentar

Ikke så lett å komme inn på det være seg BK eller Forum nå om dagen! Det går til og fra, og er livredd for å logge ut , da jeg strever med å komme inn igjen. Skjønner vel ikke helt at skifte av servere skal gjøre alt så ustabilt og "tråkig", men det er nå data da, så allting kan skje....Og hvor ble det nå av tellingen av kommentarer mon tro.... ;)

Bildet ditt gir meg nesten et slags "kunstindustrielt" inntrykk! Spesiell himmel og fargene ellers har nesten et slags metallaktig "face"! Flott perspektiv. Ikke ofte slike kraftledninger gjør seg på bilder, men her var det høyst severdig! Liker! God 4'er! :)

Lenke til kommentar

Ikke så lett å komme inn på det være seg BK eller Forum nå om dagen! Det går til og fra, og er livredd for å logge ut , da jeg strever med å komme inn igjen. Skjønner vel ikke helt at skifte av servere skal gjøre alt så ustabilt og "tråkig", men det er nå data da, så allting kan skje....Og hvor ble det nå av tellingen av kommentarer mon tro.... ;)

Bildet ditt gir meg nesten et slags "kunstindustrielt" inntrykk! Spesiell himmel og fargene ellers har nesten et slags metallaktig "face"! Flott perspektiv. Ikke ofte slike kraftledninger gjør seg på bilder, men her var det høyst severdig! Liker! God 4'er! :)

Tusen takk.Ser ut som ting er oppe å går nå;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...