Andreashoftun Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hei, Jeg har satt opp en liten liste med komponenter jeg ønsker å sette sammen til en PC. NY PC Er det noen som har noen kommentarer til denne? Jeg er spesielt usikker på RAM, og kanskje noen har noen kommentarer til SSD'en og PSU'en? Tar imot alle svar med en stor takk Lenke til kommentar
fflex Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Sørg for å få "K" utgaven av CPU. i5-2500K Lenke til kommentar
Andreashoftun Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Sørg for å få "K" utgaven av CPU. i5-2500K whops... er det en forskjell? Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Kan overklokkes. Du kommer til å være glad for det om 3-5 år Lenke til kommentar
Andreashoftun Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Aha! takk for det har du noen kommentarer til oppsettet forøvrig? Lenke til kommentar
MrConfusion Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Aha! takk for det har du noen kommentarer til oppsettet forøvrig? Ser bra ut! K-versjonen er ganske viktig, er meningsløst å gå for en såpass high-end CPU-kjøler om du ikke kan overklokke prosessoren. Endret 9. januar 2012 av MrConfusion Lenke til kommentar
TomKorawit Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Kjøp alt fra samme nettbutikk. Ellers så må du betale en stor del på frakta. Velg ut "K versjonen av i5 2500 som kan overklokkes. Veit ikke helt om hovedkortet, men anbefaler ASUS sine Z68. OS har du? Hvis ikke, Windows 7 Home Pre. EDIT : Bra PSU, kvalitet. Men ville ha anbefalt mere walt hvis du har tenkt på CrossFireX i fremtiden. Anbefaler RAM fra Corsair. Endret 9. januar 2012 av TomKorawit Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Anbefaler å kjøpe fort som svint siden 7970 ser ut til å tømmes fra lagrene rimelig fort nå. Lista ser fin ut den. Lenke til kommentar
Andreashoftun Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Takk for det folkens! da blir det ny PC på meg PS! Har jeg valgt ut riktig type ram? er ikke helt stødig på det der.. Lenke til kommentar
MrConfusion Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Takk for det folkens! da blir det ny PC på meg PS! Har jeg valgt ut riktig type ram? er ikke helt stødig på det der.. Ja, helt riktig. Lenke til kommentar
eddzy Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 vill en 600W strømforsyining holde til 7970, lurer på dette skjermkorte selv Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg ville aldri gått for pixmania, da jeg ikke har hørt noe positivt om de. Bedre med mindre nettbutikker (frakt og slik) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå