any question? Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hei Jeg skal kjpe en laptop/nettbrett i sammenheng med klasse tur til nederland. jeg lurer på om jeg skal kjøpe nettbrett eller laptop?? jeg hører mye på musikk, men vis jeg forstod noen kompiser rett, måtte jeg ha spotify preminum bruker for å ha spotify på nettbrett er det noen som vet hva jeg bør kjøpe? og vis det er nettbrett, hvilket? vis laptop, hvilken? skal ikke være til spill ( bare noen små nettspill, eller apps) men brukers til musikk + surfing... Mvh Enok Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 I sammenheng med tur til Nederland? Lenke til kommentar
any question? Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) ja, vi skal reise... og jeg trenger noe til å holde på med... jeg er ikke god i engelsk, og trenger derfor noe Endret 9. januar 2012 av Mini mann Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Da er det jo en fin anledning til å bli bedre i engelsk. Det snakkes generelt bra engelsk i Nederland, så det er et flott land å øve seg i. Når det kommer til spørsmålet ditt så er nok et nettbrett fint å ha med seg på tur, men for min del ville jeg hatt mer glede av en laptop...særlig etter turen. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Nettbrett hvis du klarer deg med en enhet hvor du ikke har tastatur. Skal du bruke enheten senere og trenger tastatur så er det ikke mye som slår en laptop. Asus EEE Pad Transformer er et nettbrett som kommer med docking og eget tastatur, det er også et av de kraftigste brettene på markedet og kan brukes som en laptop på en måte. Lenke til kommentar
any question? Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 har dere noen eksempel på laptoper som kunne vert gode da? helst ikke så veldigt dyre, men de skal jo fungere:) vet dere om det går ann til å ha spotify open på nettbrett? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Må nok ha premium for å kjøre spotify på android. Men har du råd til å kjøpe en tablet for å ha med deg, har du råd til å betale 99,- for spotify premium Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hvis det skal brukes på tur, er nettbrett bedre. Hvis vi bruker iPad som eksempel. Mindre, tynnere, mer stillegående... Trenger jeg å utdype meg mer? Lenke til kommentar
any question? Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 jeg skal liksom selge min stasjonære som jeg har nå, og kjøpe nettbrett eller laptop... men jeg trenger spotify... hvor er det man får kjøpt premium? satser på nettbrett tror jeg Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 jeg skal liksom selge min stasjonære som jeg har nå, og kjøpe nettbrett eller laptop... men jeg trenger spotify... hvor er det man får kjøpt premium? satser på nettbrett tror jeg Du må uansett ha premium for å høre på musikk offline. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 for det første, ikke bruk spotify premium i utlandet, med mindre du til enhver tid er koblet mot et wifi-nettverk. Ellers kan du få en regning på flere tusen i posten. Om det er nettbrett du er ute etter vil jeg anbefale Asus Transformer Prime. Den kommer ut nå i januar, og du kan selv lese testen til amolil.no på den: http://www.amobil.no/artikler/asus_transformer_prime/104590 1 Lenke til kommentar
any question? Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 koster det på offline, vis jeg er i utlandet? da er det vel ingen tilkobling til noen plass ?? hva er det som gjør at det koster noe? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå