Gå til innhold

laptop eller nettbrett?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal kjpe en laptop/nettbrett i sammenheng med klasse tur til nederland. jeg lurer på om jeg skal kjøpe nettbrett eller laptop?? jeg hører mye på musikk, men vis jeg forstod noen kompiser rett, måtte jeg ha spotify preminum bruker for å ha spotify på nettbrett :(

er det noen som vet hva jeg bør kjøpe? og vis det er nettbrett, hvilket? vis laptop, hvilken?

skal ikke være til spill ( bare noen små nettspill, eller apps) men brukers til musikk + surfing...

Mvh Enok

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det jo en fin anledning til å bli bedre i engelsk. Det snakkes generelt bra engelsk i Nederland, så det er et flott land å øve seg i.

Når det kommer til spørsmålet ditt så er nok et nettbrett fint å ha med seg på tur, men for min del ville jeg hatt mer glede av en laptop...særlig etter turen.

Lenke til kommentar

Nettbrett hvis du klarer deg med en enhet hvor du ikke har tastatur. Skal du bruke enheten senere og trenger tastatur så er det ikke mye som slår en laptop. Asus EEE Pad Transformer er et nettbrett som kommer med docking og eget tastatur, det er også et av de kraftigste brettene på markedet og kan brukes som en laptop på en måte.

Lenke til kommentar

jeg skal liksom selge min stasjonære som jeg har nå, og kjøpe nettbrett eller laptop... men jeg trenger spotify... hvor er det man får kjøpt premium?

satser på nettbrett tror jeg :)

Du må uansett ha premium for å høre på musikk offline.

Lenke til kommentar

for det første, ikke bruk spotify premium i utlandet, med mindre du til enhver tid er koblet mot et wifi-nettverk. Ellers kan du få en regning på flere tusen i posten.

Om det er nettbrett du er ute etter vil jeg anbefale Asus Transformer Prime. Den kommer ut nå i januar, og du kan selv lese testen til amolil.no på den:

http://www.amobil.no/artikler/asus_transformer_prime/104590

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...