igxx Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hei! er 17 år nå, og antar at det blir sendt meling ut til alle når man er rundt 19-20 hvis jeg ikke tar så feil, men uansett har ikke noen ønsker om å være der, og vet at det er en del personer som ikke har noe ønske om å være der men like vell må de. men uansett er det ikke slik at jeg ikke kan komme inn i forsvaret fordi nå har jeg -3.25 og -3.00 på øynene og hvis jeg mister linsen ser jeg jo mildt sagt ingenting xD så er det nok grunn til å ikke kom med i forsvaret, kan vell også legge til at jeg ikke akuratt har noe som faktisk kan kalles kondis Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Synet ditt vil stoppe deg uansett. De fleste må uansett på sesjon hvor man har diverse tester, deriblant synet. Slik jeg oppfatter det, er de også blitt litt mer selektive med hvem de velger. Så om du sier at du ikke har så veldig lyst/er lite motivert vil du nok ikke måtte gjøre annet enn å være med sesjonen! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Om kondisjonen din er god eller dårlig har lite betydning for om du blir å komme inn eller ikke. Utenom rekruttskolen hadde jeg mindre fysisk fostring enn den ene gymtimen på videregående skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå