Tor r Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Annika Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Ok portrett av ei fin jente! Grei positur! Mangler nok noe på skarpheten over det hele. Vet ikke om den bakgrunnen med såvidt sterk struktur passer helt. Ville valgt en bagrunn nærmere midt på skalaen her (grå)! 3'er! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 så søt pike du har,syntes det ble et fint naturlig portret,fin blikk kontakt,likte det godt 4+ Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Fin modell og utstråling! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Ok portrett av ei fin jente! Grei positur! Mangler nok noe på skarpheten over det hele. Vet ikke om den bakgrunnen med såvidt sterk struktur passer helt. Ville valgt en bagrunn nærmere midt på skalaen her (grå)! 3'er! Takk for tilbakemelding,Skarphet mangler ja,men behøver den alltid vere det?,personligt synest eg her det kler bilde,bakgrunn ja og nei men personligt synest eg det utfuller bilde,Skalaen grå så det med en gang eg prøvde som du skreiv! Bare noen tanker på tilbakemeldingen. så søt pike du har,syntes det ble et fint naturlig portret,fin blikk kontakt,likte det godt 4+ Takk for fin tilbakemelding, Fin modell og utstråling! Kjekt å høre Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Takk for tilbakemelding,Skarphet mangler ja,men behøver den alltid vere det?,personligt synest eg her det kler bilde,bakgrunn ja og nei men personligt synest eg det utfuller bilde,Skalaen grå så det med en gang eg prøvde som du skreiv! Bare noen tanker på tilbakemeldingen. Skjønner nok din tilnærming til dette med skarphet når du skriver det, men vanskelig å vite for den "uinnvidde" vettu, så da blir kommentarene gjort utifra det inntrykket en får der og da... Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Takk for tilbakemelding,Skarphet mangler ja,men behøver den alltid vere det?,personligt synest eg her det kler bilde,bakgrunn ja og nei men personligt synest eg det utfuller bilde,Skalaen grå så det med en gang eg prøvde som du skreiv! Bare noen tanker på tilbakemeldingen. Skjønner nok din tilnærming til dette med skarphet når du skriver det, men vanskelig å vite for den "uinnvidde" vettu, så da blir kommentarene gjort utifra det inntrykket en får der og da... Så sant,vi bør nok legge litt mer vekt på beskrivelse og tanker omkring bilder vi legger ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg