smort1 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hva er galt med BK? Etter at det har vært omlegging til ny servere idag er det nå ikke mulig å få opp gamle kommentarer og heller ikke mulig å legge inn nye! Regner det er en midlertidig feil i fob med ommleggingen. Når blir BK friskmeldt mon tro??? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Hva er galt med BK? Etter at det har vært omlegging til ny servere idag er det nå ikke mulig å få opp gamle kommentarer og heller ikke mulig å legge inn nye! Regner det er en midlertidig feil i fob med ommleggingen. Når blir BK friskmeldt mon tro??? Og der kom friskmeldingen gitt! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hva er galt med BK? Etter at det har vært omlegging til ny servere idag er det nå ikke mulig å få opp gamle kommentarer og heller ikke mulig å legge inn nye! Regner det er en midlertidig feil i fob med ommleggingen. Når blir BK friskmeldt mon tro??? Ja, ja - da er vi PÅAN IGJEN !! RAK-foto :wallbash: Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Ja, ja - da er vi PÅAN IGJEN !! RAK-foto :wallbash: Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hei. Det har mildt sagt vært litt kjelkete i dag, ja. Men nå tror jeg vi er på rett kjøl igjen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Hei. Det har mildt sagt vært litt kjelkete i dag, ja. Men nå tror jeg vi er på rett kjøl igjen Ja, begynte å bli urolig for dere. Nesten på nippet til å sette igang leteaksjon - men det ser ut til å gå bra nå iallefall....! Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Vel, lenge siden jeg installerte cm9. har fungert fint lenge nå. Det er også mange bugs ute og går, og jeg har skrevet men løsning på mange av de her: http://bit.ly/A0fRBA. Off topic: Ser ut som forum tråden ikke stemmer overens med kommantarene? Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) ClockworkMod Recovery er da ikke standard recovery på SGS2. Ikke alle har den installert. Og det kan være greit å flashe nytt modem i samme slengen. Endret 9. januar 2012 av EnvyAndroid Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 ClockworkMod Recovery er da ikke standard recovery på SGS2. Ikke alle har den installert. Hæ? Misplaced? Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Virker som om denne forum tråden (Bildekritikken funker dårlig) er blitt linket til en artikkel på amobil Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 ClockworkMod Recovery er da ikke standard recovery på SGS2. Ikke alle har den installert. Hæ? Misplaced? Virker slik ja... jeg bare kommenterte på ene artikkelen, tydeligvis feil forum... fix please? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Hei. Det har mildt sagt vært litt kjelkete i dag, ja. Men nå tror jeg vi er på rett kjøl igjen Antall kommentarer vises ikke (iallefall ikke antallet den siste knappe timen)... Endret 9. januar 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Apropos forumtråder på feil plass: Ekstremkameraet Canon G1X lansert... 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Apropos forumtråder på feil plass: Ekstremkameraet Canon G1X lansert... Får vel plass til dette litt over G12 da... Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Kan ikke få logget meg ut av forumet, hva skal jeg gjøre? Får heller ikke logget meg inn på bildekritikken. For en time siden var det motsatt. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Fikk du det til i går Melvin? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Hei. Det har mildt sagt vært litt kjelkete i dag, ja. Men nå tror jeg vi er på rett kjøl igjen Antall kommentarer vises ikke (iallefall ikke antallet den siste knappe timen)... Forsatt vises ikke antall kommentarer i oversikten under bildene, og telleren når en går inn på et bilde står også med 0 selv om selve kommentarene kan leses! Ellers så går det i rykk og napp og over stokk og stein når en prøver å logge seg på. Plutselig er en innlogget i Bildekritikken, umulig å logge på i Forumet, så er en plutselig inne hvis en går inn via Forumlinken på Akam.no, så er en plutselig utlogget (ser det ut til), og så er en innlogget igjen..... Når blir det stabilt mon tro?? Endret 10. januar 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Vel, jeg har ikke fått åpnet BK siden omleggingen av serverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg