TVDlover Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Heisann! Jeg vet jeg er sent ute, men trenger svar, FORT! Jeg fyller sytten om ca ei uke, og skal ha fest med vennene om ca 2! Problemet er bare det at jeg ANER ikke hva man kan gjøre? Hva gjør man i en b-fest? Noen erfaringer? (er bare jenter som er invitert Og så aner jeg ikke hva jeg skal ønske meg hos familie? Venner er helt greit, men jeg tror jeg har alt jeg ønsker meg? Mamma snakket noe om at jeg kunne ønske meg ting til jeg flytter hjemmefra? Hva kan det være? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Tøft at det blir enda mer konkurranse mellom DSLR og kompakt. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Tøft at det blir enda mer konkurranse mellom DSLR og kompakt. Hva? Du har vel en viss anelse om hva du trenger når du flytter hjemmefra, hvis ikke så tipper jeg moren din vet dette veldig godt. Er vel ikke gøy å vite akkurat hva du får? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Tøft at det blir enda mer konkurranse mellom DSLR og kompakt.Hva?Du har vel en viss anelse om hva du trenger når du flytter hjemmefra, hvis ikke så tipper jeg moren din vet dette veldig godt. Er vel ikke gøy å vite akkurat hva du får? Siden det du skriver gir absolutt ingen mening så prøve gjerne igjen ? 2 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Tror en av oss har drukket noe vi ikke burde; jeg skjønner i hvert fall ikke særlig mye av dette. Hva har denne tråden med konkurransen mellom DSLR og kompakt å gjøre? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Ved første øyekast ser det ut som om tråden dreier seg om denne saken, men når jeg åpner forumtråden kommer jeg til denne tråden. Ser ut som en mixup her.. *edit* Ser ut som de driver å fikser det nå. Endret 9. januar 2012 av KSunhill Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Det ser foreløpig ut som fiksen var å erstatte lenken til denne tråden med en lenke som ikke virker i det hele tatt, slik at det ikke finnes noen artikkeldiskusjon for den artikkelen. Lenke til kommentar
DeadmauS Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 er bare jenter som er invitert Jeg kan godt komme altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå