David_T Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) ... Endret 11. januar 2012 av David_T Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Du trenger da ikke å jobbe hjemme? Lag deg en niste, sett deg ned på nærmeste bibliotek og jobb i fred og ro. 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Dersom du ikke skal begynne å studere igjen før til høsten, hvorfor flytter du ut i Mars? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Går ikke på skole og har ikke tid til jobb? Merkelig. 2 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Du går ikke på skole og har ikke tid til å jobbe, men vil ha økonomisk støtte til å bo for deg selv. Har jeg forstått det riktig? I så fall: hva i all verden bruker du tiden til? Det er foreldrene dine sin oppgave å forsørge deg. Dette gjelder også etter fylte 18, men bare mens du går videregående skole. De bestemmer dessuten over deg til du fyller 18, og kan dermed bestemme at de ikke vil betale for at du skal bo for deg selv (eller av andre grunner selvsagt). 1 Lenke til kommentar
David_T Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg bruker tiden på å studere til skolen jeg begynner på. Har masse matte å lære, og har et års programm fra Stanford i USA med programmerings lære og C++ koding. Jeg skal bruke tiden på å studere, og lære dette, og ikke lite heller. Derfor har jeg ikke tid til jobb. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hva slags skole starter du egentlig på, uten å ha fullført videregående først? At du ser på noen forelesninger Stanford har lagt ut på YouTube er vel ingen unnskyldning, og jeg kan ikke helt se for meg at det er superrelevant med tanke på noen form for skole en 17-åring kan starte på i Norge. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Du må enten ha ekstremt snille foreldre som vil betale for deg, eller gå til barnevernet, men det er ikke å anbefale hvis du faktisk ikke trenger reel hjelp, så vi slipper å kaste bort ressurser som kunne hjulpet noen som faktisk trengte det. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg hadde ventet men det er ditt valg... Lenke til kommentar
valentino Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Galskap, fullstendig galskap NAV tvinger foreldre til å betale barnas husleie Jeg synes NAV og barnet i artikkelen virkelig burde skjemmes, og jeg håper hun er gjort arveløs. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Trådstarter har redigert ut sitt innlegg. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg