Quote Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Legger ut denne videoen for de som vil se målet om, og om igjen. http://www.youtube.com/watch?v=kIac3t7UTvo&feature=player_embedded 6 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Å herregud. Kunne det vore meir perfekt? Henry... Lenke til kommentar
Payung Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Alle fotballspillere må bare se og lære hvordan Henry avslutter. Det var hans 5. touch på ballen og han plasserer enkelt ballen i mål. Har ikke ord for hvor vakkert det er, og hans feiring etterpå er på lik linje. 2 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Lukter offside, men for all den en bra skåring Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Flott mål, fantastiske scener.. Syntes det er gøy med de "gamle" stjernene, selv om de ikke tilhører mitt lag.. Så beckham også vare på plass på tribunen. tror han gjør 0 fornuftig for tiden, bare sitter å ser kamper.. Må være flott.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Lukter offside, men for all den en bra skåring Det er ikke offside. 4 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, har ikke ord! Fy faen så perfekt! Vanvittig at man kan være så glad for å slå et Championship-lag i FA Cupen. En stor takk sendes til mamma og pappa Henry. Endret 9. januar 2012 av Vestaa Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Lukter offside, men for all den en bra skåring Jeg lukter ingenting. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Klarer nesten ikke å skrive. Benene mine er som gele. Holdt på å falle sammen da jeg prøvde å reise meg opp. Kongen er tilbake. For en mann. Nå kan jeg dø lykkelig. 3 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Blir nesten litt målløs, selv om jeg er Liverpool-gutt. Nydelig å se. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Intervju med Henry etter kampen hvor han selv syntes det er latterlig at han ble banens beste. Ah så blyg! Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Det kan lukte SÅ mye offside som en bare vil, men faktumet er at målet kommer så utrolig lekende lett og herlig av en fantastisk og kongelig spiller, og FOR en herlig og vanvittig gledelig feiring av Henry! Var virkelig gledelig og fantastisk å være vitne til. Gåsehud deluxe. Og jeg er LIVERPOOL-fan! 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Lukter offside, men for all den en bra skåring Jeg lukter sæd. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Det der var helt utrolig! Fantastisk! Skulle tro det var regissert! Stor mann, stor spiller! - ManU supporter! Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Og jeg er så glad at jeg satt de stakkars 2000kr jeg hadde igjen på at Henry ble matchvinner! EKSTRA stort glis nå, ja! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvor stor ble gevinsten, Shoo? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Lukter offside, men for all den en bra skåring Jeg lukter ingenting. Virkelig? Jeg sverger på at jeg luktet bullshit. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvor stor ble gevinsten, Shoo? Ikke så stort, fordi oddsen var "bare" 4.50.. Allikevel; ble noen store lapper ekstra. Angrer mer på at jeg ikke satt Henry scorer med høyre til en odds på 8.00! Jaja, klager ikke! Igjen; EN FANTASTISK SPILLER, selv for rivaliserende supportere som meg! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå