Atald Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Er vel ikke lenge før de tar ned bronse-statuen og setter opp en av gull i stedet. Frykter han og RVP sammen på topp resten av året gitt. han har vell bare en låneavtale ut Februar 2012 ? Så hele året blir han nok ikke Slike avtaler kan forlenges. Jeg tror dessverre han går 16. februar selv om Arsenal visstnok har opsjon på 10 dagers forlengelse uten å måtte forhandle. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Arshavin har vært dritt idag Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Er vel ikke lenge før de tar ned bronse-statuen og setter opp en av gull i stedet. Frykter han og RVP sammen på topp resten av året gitt. han har vell bare en låneavtale ut Februar 2012 ? Så hele året blir han nok ikke Ikke en gang ut sesongen? Han er da ikke så gammel? Red Bulls vil ha han tilbake til sesongstarten deres. Jeg hadde gjerne sett at han ble minimum ut sesongen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Han er vel til vanlig i en Amerikansk klubb (Red Bulls var det vettu)? Bare å vifte litt under snuta deres med penger og lån ut en spiller som dere ikke trenger, så skal dere nok få se at Henry får bli ut sesongen. Endret 9. januar 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Er vel ikke lenge før de tar ned bronse-statuen og setter opp en av gull i stedet. Frykter han og RVP sammen på topp resten av året gitt. han har vell bare en låneavtale ut Februar 2012 ? Så hele året blir han nok ikke Ikke en gang ut sesongen? Han er da ikke så gammel? Red Bulls vil ha han tilbake til sesongstarten deres. Jeg hadde gjerne sett at han ble minimum ut sesongen. Vi burde kjøpt han. Håper vi starter neste kamp i 4-4-2 med Henry og van Persie på topp. Se hvordan Henry av gammel vane trekker ut til venstre nå også! Passer perfekt med van Persie. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Betal det som trengs og få mannen hjem på livstidskontrakt i klubben!!! 5 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Miguel skulle skutt der gitt. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 60 000 med synkronisert gåsehud på stadion. For et øyeblikk! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Betal det som trengs og få mannen hjem på livstidskontrakt i klubben!!! Nå er det en stund siden jeg ga en f. i Henry, men hvorfor ble han solgt? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Henry MotM. Hah, sier litt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Henry MotM. Hah, sier litt. Tok han 10 minutter å bli bedre enn samtlige spillere på banen. Drittkamp, og samtidig en fantastisk spiller. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Betal det som trengs og få mannen hjem på livstidskontrakt i klubben!!! Nå er det en stund siden jeg ga en f. i Henry, men hvorfor ble han solgt? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Betal det som trengs og få mannen hjem på livstidskontrakt i klubben!!! Nå er det en stund siden jeg ga en f. i Henry, men hvorfor ble han solgt? Han ville vinne Champions League og han (og Wenger) visste det var snakk om en god stund før Arsenal ville vinne noe igjen. Henry ville fylt 30 måneden etter og Wenger lot han gå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Betal det som trengs og få mannen hjem på livstidskontrakt i klubben!!! Nå er det en stund siden jeg ga en f. i Henry, men hvorfor ble han solgt? Han ville vinne Champions League og han (og Wenger) visste det var snakk om en god stund før Arsenal ville vinne noe igjen. Henry ville fylt 30 måneden etter og Wenger lot han gå. Takker. Før denne sesongen så var det en stund siden jeg fulgte med på andre klubber og deres salg/kjøp enn Tottenham grunnet nattevakt, så er greit å få litt input. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Fy fader for en svaaaaaaak kamp av oss. Samtlige må skjerpe seg om det i det hele tatt skal bli Europa League neste år Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Henry > resten. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Henry reddet kampen to ganger gitt. Første gangen ved å komme på banen, for så å faktisk skåre kampens eneste mål. Vedi, Vini, Vici 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 For noen scener fra Emirates! Godt å se Henry tilbake og målet ble prikken over i-en Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Max mætt frysninger av bildene av Henry etter kampen. Herregud, deilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå