Gå til innhold

FAC: 09.01.2012 Arsenal v Leeds United, Ashburton Grove

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helvete så kjedelig!

Slik er hver eneste Arsenal kamp for tiden. Mangler 2 backer, en offensiv midtbane (nei Ramsey er ikke løsningen for om minst 2-3 sesonger) og en kantspiller eller to. Er en gigant prestasjon hvis dette laget havner i topp 4 uten forsterkninger.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ramsey kan være en god offensiv midtbanespiller, men for øyeblikket er han ikke en spillefordeler.

Han er ikke så ille til å styre spillet når han ligger dypt, men når han ligger høyere i banen så har han ikke like god tid som når han ligger dypt. Dette er noe han ikke behersker ennå og jeg vet virkelig ikke om han vil klare det heller. Hvis valget stod mellom Wilshere og Ramsey i en slik rolle ville jeg gått for Wilshere 100/100 av gangene.

Lenke til kommentar

Det er jeg enig i, men jeg synes jeg ser en tendens til at han gjør feil oftere når han står høyt i banen og prøver å fordele baller enn når han er i driv med ballen og spiller relativt enkle baller og bidrar til bevegelse.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

I helvete da, nå får det være nok. Får vi solgt denne karen til £3 mill pund i morra bør vi takke ja.

Forøvrig er vi i '12, Henry spiller med draktnummer 12 og vil få sitt 12. mål på 12 kamper mot Leeds om han kommer på og scorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...