Muggkaare Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Faen for en drøyt kjedelig førsteomgang. Det beste med omgangen var barten til Yennaris, og det nest beste var at jeg endelig husker hvem Chamberlain minner meg om, nemlig Jocelyn Wildenstein. Satser på en MYE bedre andre omgang. 3 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Helvete så kjedelig! Slik er hver eneste Arsenal kamp for tiden. Mangler 2 backer, en offensiv midtbane (nei Ramsey er ikke løsningen for om minst 2-3 sesonger) og en kantspiller eller to. Er en gigant prestasjon hvis dette laget havner i topp 4 uten forsterkninger. 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Ramsey kan være en god offensiv midtbanespiller, men for øyeblikket er han ikke en spillefordeler. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Ramsey kan være en god offensiv midtbanespiller, men for øyeblikket er han ikke en spillefordeler. Han er ikke så ille til å styre spillet når han ligger dypt, men når han ligger høyere i banen så har han ikke like god tid som når han ligger dypt. Dette er noe han ikke behersker ennå og jeg vet virkelig ikke om han vil klare det heller. Hvis valget stod mellom Wilshere og Ramsey i en slik rolle ville jeg gått for Wilshere 100/100 av gangene. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Det er jeg enig i, men jeg synes jeg ser en tendens til at han gjør feil oftere når han står høyt i banen og prøver å fordele baller enn når han er i driv med ballen og spiller relativt enkle baller og bidrar til bevegelse. Endret 9. januar 2012 av Atald Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Ikke engang en vanlig fremoverpasning klarer Arshavin å få til... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 JESUS CHRIST... Få ut Arshavin nå da. Fyren er jo totalt blottet for alt som man trenger for å kunne spille for Arsenal. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Er Sagna ballgutt? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 I helvete da, nå får det være nok. Får vi solgt denne karen til £3 mill pund i morra bør vi takke ja. Forøvrig er vi i '12, Henry spiller med draktnummer 12 og vil få sitt 12. mål på 12 kamper mot Leeds om han kommer på og scorer. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Sier litt når Arshavin er blandt våre beste i kveld da.... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Chamberlain er on fire idag! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvorfor angriper ikke Chamakh det innlegget der? Han virker så jævlig lite keen på å score mål.. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Få inn noen som kan score mål... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Få inn noen som kan score mål... Henry. Kan gjerne ta av Song og legge om til 4-4-2 med Henry og Chamakh på topp. Endret 9. januar 2012 av Stefan_B 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Få inn Henry Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Nasri på stadion. Regner med han angrer på at han dro. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hoho, det hadde blitt litt av et mål! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Cunten sitter på tribunen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå