Xanman Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=dWmB6IZWeQc Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Klokken? Håper på Arsenal videre. Alltid like moro å slå dem ut senere i cupen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Ikveld skal Henry pisse på svina ifra Leeds! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Klokken? 20:45. Håper for øvrig på denne lagoppstillingen: Szczesny Yennaris - Koscielny - Mertesacker - Miquel Rosicky - Coquelin - Benayoun Chamberlain - Park - Henry Men vil tro denne er mer sannsynlig: Almunia Koscielny - Squillaci - Mertesacker - Miquel Chamberlain - Coquelin - Rosicky - Benayoun Park - Chamakh Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Fin kamptråd Kunne i det mindte spandert på deg klokkeslettet Hvorfor er man så sikre på at Henry starter i kveld? Uansett, Leeds på Emirates skal man kunne slå, men hvis man sender utpå et svakt lag så vil man slite. Minnes drittkampen i fjor med gru. Edit: Har ikke Chammy dratt til Afrika? Endret 9. januar 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Payung Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 20.45 starter kampen Chamakh har fått lov til å spille kamp i kveld før han reiser så jeg regner med at han starter mens Henry begynner på benken. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Fin kamptråd Kunne i det mindte spandert på deg klokkeslettet No need. Alt man trenger er en video av Henry. Hvorfor er man så sikre på at Henry starter i kveld? Tror ikke han starter, men han kommer garantert til å komme på etter hvert. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Hadde vært fett med en real cupbombe her. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Aight, da tipper jeg også at mr. ubrukelig starter. Blir spennende å se om vi klarer å score i kveld. 1 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Chamakh scorer i dag. Merk mine ord. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Tror selv et svekket lag skal være i stand til å slå ut Leeds, gitt at vi ikke undervurderer dem og tar avansement for gitt. De har kun tatt fire poeng på sine siste fem kamper, og vi må helt ned til Peterborough på 15. plass for å finne et lag som har sluppet inn flere mål i Championship. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Satser på at Leeds vinner 5-4. Henry putter fire mål på de siste syv minuttene. :dribble: Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Satser på at Leeds vinner 5-4. Henry putter fire mål på de siste syv minuttene. :dribble: DET gir nok gode odds og er helt urealistisk. Uansett om oldemoren til samtlige i Arsenal starter slipper vi ikke inn 5 mål mot Leeds. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Det er ikke sånn at jeg tror det kommer til å skje, sånn at du vet det. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Stream via PM mottas med STOR takk Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Er Viaplay den eneste siden hvor man kan kjøpe kampen? Har lyst til å se Henry i god kvalitet, men 129 spenn? Bevare meg vel. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Viasat skal ikke få rane meg for 130,- det er helt sikkert. Har enda til gode å oppleve en kamp hvor det ikke er noen problemer med streamen. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Tolerbart til en viss grad når man bor på hybel og kan dele månedsabb. på flere. Edit: Har ikke Chammy dratt til Afrika? Nei, Marokko vil heller ikke ha han og har tillatt at han blir til denne kampen er unnagjort. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Nei, Marokko vil heller ikke ha han og har tillatt at han blir til denne kampen er unnagjort. Spillerne er pliktige til å møte 14 dager før turneringen starter, og i dag er det 15 dager til den første kampen. Laget: Szczesny Coquelin - Koscielny - Squillaci - Miquel Ramsey - Song - Arteta Chamberlain - Chamakh - Arshavin Arteta er kaptein. Subs: Martinez, Yennaris, Benayoun, Ryo, Walcott, Park, Henry. Gleder meg hemningsløst til å se Chambo i aksjon! Endret 9. januar 2012 av Le Professeur Lenke til kommentar
Payung Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Nei og nei og nei.. Hvil nå for guds skyld Ramsey, Song og Arteta! Vi skal vinne med den midtbanen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå