olemsand Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hei! Har akkuratt fått kortleseren i Samsung 8005 tvn min opp å gå. Noe som irriterer meg litt er att jeg ikke kan se hva som vises på kanalen dvs teksten som popper opp ved kanalbytte på vanlig tuner eks: Two and a half men 14:00-14:30. Får se dette når jeg trykker OK knappen, men kunne tenkt att d kom av seg selv ved kanal bytte? kan dette ordnes? Lurer også på litt ang. opptak, kan jeg ta opp på en kanal å se på en annen? har testa å ta opp, å når jeg skifte kanal avslutter den opptaket. Når jeg går i tv listene å velger meg en film som begynner eks 20:00 ikvell å velger att tvn skal ta denne opp, vill tvn ta dette opp om jeg skrur den av ? Dukker nokk opp flere spørsmål etter hvert skal du se! takk på forhånd !! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Lurer også på litt ang. opptak, kan jeg ta opp på en kanal å se på en annen? Nei, fordi TV-en bare har 1 tuner. Når jeg går i tv listene å velger meg en film som begynner eks 20:00 ikvell å velger att tvn skal ta denne opp, vill tvn ta dette opp om jeg skrur den av ? Ja. Lenke til kommentar
olemsand Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Lurer også på litt ang. opptak, kan jeg ta opp på en kanal å se på en annen? Nei, fordi TV-en bare har 1 tuner. Når jeg går i tv listene å velger meg en film som begynner eks 20:00 ikvell å velger att tvn skal ta denne opp, vill tvn ta dette opp om jeg skrur den av ? Ja. Så kjedlig da.. Enda ett spørsmål.. Hvorfor kan jeg ikke ta opp ett program mens jeg eks. spiller playstation? eller går dette å jeg bare gjør feil? setter noe på opptak, å endrer kilde til eks hdmi2, å da avbrytes opptaket.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå