Blippblopp Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Prøver å sette opp en webserver. Har NGT med Cisco router og en D-link 614+ trådløs. Alt fungerer helt perfekt bortsett fra at jeg ikke får kontakt med webserveren min "utenfra". Har tidligere kjørt webserveren uten D-linken, og det funker da som det skal. Har satt opp "Virtual server" på D-linken med ip'n til maskina som kjører serveren. Antar at problemet er i overgangen mellom Cisco-routeren og D-linken.... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har ikke nextgentel, men jeg tror at du må åpne for port 80 i cisco routeren også. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Logg inn på routeren vi telnet og åpne port 80. Passord får du hos ngt. Lenke til kommentar
madmanX Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 du må åpne proten i Ciscoen din! Har du ikke passord for å logge på denne med telnet kan du gå inn på broadpark.no. Her finner du en applets som gjør det mulig å endre instillingene i routeren. Logg deg på med brukernavn og passord som du har fått av nextgentel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå