Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger en dekkhistorie!

Anbefalte innlegg

Snakk om rasjonalisering på høyt nivå. Den dagen du begynner å ta ansvar for det du har gjort, TS, den dagen kan vi begynne å snakke om du nærmer deg det å være voksen og å være en mann. Akkurat nå er du bare en forvokst guttunge med latterlig oppblåst ego.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjer det samme igjen, eller om den virkelig sannheten kommer for dagen senere (kanskje ved at hun leser denne tråden),

Og jeg tviler på at hun vanker på dette forumet. Hun henger bare på kvinneguiden og vet ikke en gang om dette forumet så det skal nok gå ganske så greit.

Men just in case så hadde det vært kjekt om moderator kunne slette tråden.

Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e

Lenke til kommentar

Skjer det samme igjen, eller om den virkelig sannheten kommer for dagen senere (kanskje ved at hun leser denne tråden),

Og jeg tviler på at hun vanker på dette forumet. Hun henger bare på kvinneguiden og vet ikke en gang om dette forumet så det skal nok gå ganske så greit.

Men just in case så hadde det vært kjekt om moderator kunne slette tråden.

Da lager jeg en link til denne tråden i kvinneguiden da. :whistle:

Du kutter ut å være en barnslig dramaqueen og skjerper deg. Dessuten tviler jeg på at tråder med direktelink til andre tråder tillates, så den blir no fjernet tverdt. Få deg heller et liv du.

Vennligst slett tråden, moderatorer!

Lenke til kommentar

Selv om jeg er enig med trolig de fleste andre i tråden, nemlig at TS ikke er en særlig god kjæreste osv, synes jeg ikke det er vår rett å gjøre livet hans vanskeligere akkurat nå. Han kom tross alt hit for å få hjelp, og da er det en ærlig sak å mene at han ikke fortjener hjelp, men å sparke han mens han ligger nede og prøve å få kjæresten hans til å finne ut om alt dette? Det synes jeg blir å gå for langt, og da synker vi, om ikke annet, bare til hans nivå.

Den av dere som er uten synd kan i så fall få informere kjæresten hans først :) Edit:leif

Endret av Sitronsaft
  • Liker 3
Lenke til kommentar

38 gjester plutselig? Takk da til han taperen som syns det var artig å varsle kvinneguiden. Utrolig modent gjort, lille taper. Skal hvertfall sørge for at nette er nede i leiligheten den neste tiden til trådene er blittslettet. Nice try, dust.

Så du skal med andre ord aldri mer på nett? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han kom tross alt hit for å få hjelp, og da er det en ærlig sak å mene at han ikke fortjener hjelp, men å sparke han mens han ligger nede og prøve å få kjæresten hans til å finne ut om alt dette? Det synes jeg blir å gå for langt, og da synker vi, om ikke annet, bare til hans nivå.

Jeg hadde vært enig med deg hvis TS faktisk var nede. Tvert om er han svært så oppesen, og hadde kanskje hatt godt av å bli jekket ned et par hakk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...