AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Gratulerer med mission accomplished, TS. Du greide deg altså i to måneder uten sex. Jeg har ikke hatt sex på omtrent 6700 dager, og har enda ikke vært utro ... for jeg har ikke noen å være utro mot Har du noen å være utro mot/med da? Jeg tror du har lave testosteronverdier og er lite mann om du ikke har problemer av å leve i sølibat. Dont blame me for beeing the big man. Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Du har i hvert fall stor e-penis. 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Gratulerer med mission accomplished, TS. Du greide deg altså i to måneder uten sex. Jeg har ikke hatt sex på omtrent 6700 dager, og har enda ikke vært utro ... for jeg har ikke noen å være utro mot Har du noen å være utro mot/med da? Jeg tror du har lave testosteronverdier og er lite mann om du ikke har problemer av å leve i sølibat. Dont blame me for beeing the big man. Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Når du poster som du gjør til nå er du bare en minst mulig pikk man kunne fantasere om - til og med Lego ville gi opp. Hurra! Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Er hyggelig at dere fortsatt holder på å hiver ut allderes hverdagsfrustrasjon over meg, men denne saken er vi ferdig med. som jeg har sagt tidligere i en annen tråd er jeg mer eller mindre tilgitt og vi har gitt forholdet en ny sjanse. Ting kommer seg sakte men sikkert tilbake til seg selv, og i begynner å få det bra sammen igjen. Hun har nå fått lov til å se på meldinger i innboksen min og fått mer kontroll over meg, og selv om det er litt kjipt så forstår jeg henne, og dessuten er jo det en fin mulighet til å opprette et hemmelig abonoment og ny telefon i framtiden om jeg skulle få behov for det. Jeg håper jo jeg holder meg trofast og ønsker å gjøre det, men jeg er glad i damer og har ikke alltid så lett for å holde fingrene av fatet i tørkeperioder. Takk til de få som faktisk forsøkte å hjelpe. Ts out. Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Din forbanna idiot. Du skal takke alt som er å takke for at dama di har tatt deg tilbake, også bare fortsetter du i den samme stilen? Jeg ser at du har store e-baller, hvis du har virkelige store baller så poster du navnet ditt her, så kan vi leke førstemann til å ringe dama di og fortelle om denne tråden. 5 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det er lett å ha den største e-penisen når man er anonym. Eg og kan skryte av størst penis så lenge eg har buksene på. Utfordrer trådstarter til å vise hvor store baller han har og registrere seg en brukerkonto her. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hei, friends - lets Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Du er patetisk, TS. Guttunger som løper rundt og er utro er ikke hva vi kvinner anser som "mann", det skal jeg love deg. Vi ser på deg som den umodne guttungen du er. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Nei si sannheten du Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Er sånne som deg som gjør at enkelte jenter ikke tørr å ta sjansen på å gå inn i ett nytt forhold! Glad jeg er alene!!! 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hva? Det er best å si sannheten til en du elsker!! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Så klart! Men når du har sagt sannheten å fått en eventuell tilgivelse så for gudsskyld hold utstyret i buksa å fortsset å reparer forholde da? Ikke juble over tilgivelse å så bable om å skaffe mobil å hemmelig nr å fortsette med utroskapen! 1 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Trådstarter, jeg synes det er rart om dama di velger å holde på deg, for du nedverdiger deg selv og oppfører deg som en underdanig tøffel damer ikke tenner på. Du aksepterer å bli overvåket? Hallo????? Er denne kjerringa virkelig verdt det? Du skulle snudd hele diskusjonen til å gjelde henne. Du skulle fått henne til å føle at det var litt hennes skyld at du var utro. Den eneste innrømmelsen du skulle gitt, var at du hadde sagt at du aksepterte å bryte med denne andre dama. Så kunne du ha tatt en liten pause og gått tilbake til henne senere. 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Uff... Damer er dyre sier jeg Lenke til kommentar
notalive Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg synes du bør la henne gå. Hvis man ødelegger tillitten slik du har gjort, kan du gjøre det jævlig vanskelig for henne fremover. Det trenger hun ikke. +1 til venninna hennes. Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 En dag sprekker bobla di og folk vil se hva for en patetisk jævel du er. Kjæresten din og alle andre jenter fortjener bedre enn deg. Det er ikke rettferdig å behandle andre mennesker på den måten, uansett omstendighetene! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Uff... Damer er dyre sier jeg Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Noen skulle faktisk vært lobotomert her ser jeg. Men lykke til og stakkars dame......huffa meg 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Gratulerer med mission accomplished, TS. Du greide deg altså i to måneder uten sex. Jeg har ikke hatt sex på omtrent 6700 dager, og har enda ikke vært utro ... for jeg har ikke noen å være utro mot Har du noen å være utro mot/med da? Jeg tror du har lave testosteronverdier og er lite mann om du ikke har problemer av å leve i sølibat. Dont blame me for beeing the big man. Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Big man? Er du svidd?!? Du kan knapt nok kalles for en mann, alt du er en tragisk kødd. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 du blir helt sikkert ikke en lykkelig gift mann med en fin familie, det kan jeg love deg! Slike holdninger følger deg hele livet, uansett situasjon. Lenke til kommentar
Snuppa93 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 For å være helt ærlig, så syntes jeg at folk som TS ikke kan kalles ordentlige mennesker heller.. Fordi vi mennesker er jo utstyrt med såpass impuls kontrol at vi klarer å beholde buksene på, selv i en 2 måneders 'tørke periode' Vi mennesker har en anelse om hva som er rett og galt, og selv om vi får lyster,så klarer vi å la være og følge de hvis det ville ha såret andre. Utroskap er det værste som finnes. Og si at du ikke kan bli kalt et menneske er å ta litt i, men du oppfører deg mer som et dyr, enn et tenkende og følende menneske. Grow a pair and tell her. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg