Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger en dekkhistorie!

Anbefalte innlegg

Du er ikke til å stole på, fordi du anser det som legitimt og fullt forståelig at du er utro hvis du er uten sex i to måneder. Fy faen, for en drittsekk. Ansvarsfraskrivelse på et slikt nivå er nesten like ille som utroskapet, og sier en del om deg som person. Jeg krysser fingrer for at dama di går og aldri ser seg tilbake.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To grunnpilarer i et parforhold er tilitt og gjensidig respekt. At du bryter denne tilliten hun har til deg, fordi du ikke klarer å holde snoppen i buksen i to måneder synes jeg skriker ut om at du heller ikke respekterer og elsker henne.

Hvis du elsker henne slik du skriver, hvordan kan du da gjøre noe sånt mot henne?

Nei, mann deg opp, la hun slippe deg.

Edit: håper det er hun som dumper deg:)

Endret av V.I.C
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel heller hva du selv hadde gjort vist du hadde oppdaget at dama di gjorde dette mot deg?

Hei du, takk for moralprekenene, men de er heller uinteressante. Jeg blåser i om det jeg har gjort er forferdelig eller ikke. Jeg vil bare beholde dama mi, enkelt og greit, og gidder faktisk ikke ta til meg den drittkastingen deres. Jeg bryr meg ikke om jeg at jeg evetuelt ikke fortjener henne, eller om at hun fortjener bedre. Det jeg bryr meg om er å beholde henne og få ting til å bli som før. Du har vel selv driti deg ut før? Alle kan gjøre feil. Jeg har vært uten sex i over snart to måneder, så er ikke så vanskelig å forstå at jeg lot meg falle for fristelsen når dama ikke kan hjelpe til med det for tiden da hun er bortreist.

Om dere ikke har noe konstruktivt å komme med, foreslår jeg at dere holder fint kjeft, for man trenger ikke være hjerneforsker for å forstå at jeg har handlet galt. Nå ønsker jeg bare å få råd om hva jeg skal gjøre i neste trekk, for jeg vet enda ikke hvor dette bærer men holder meg til håpet.

Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e

Skiltet PSYkoPAT lyser kraftig opp..

Sånne som deg burde ha et merke/kjennetegn slik at verden kunne holdt seg på betryggende avstand.

Endret av blinc
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sånne som deg burde ha et merke/kjennetegn slik at verden kunne holdt seg på betryggende avstand.

Han trenger ikke nødvendigvis å være psykopat. Det er mulig å rasjonalisere sine handlinger såpass mye at det ikke føles ubehagelig lenger

Mulig det.

Men teksten jeg referte viser mange symptomer på psykopati.

Har selv vært i befatning med den slags type mennesker og det er ikke kjekt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Han trenger ikke nødvendigvis å være psykopat. Det er mulig å rasjonalisere sine handlinger såpass mye at det ikke føles ubehagelig lenger

Mulig det.

Men teksten jeg referte viser mange symptomer på psykopati.

Har selv vært i befatning med den slags type mennesker og det er ikke kjekt.

For meg ser det ut som om du bebreider ts for dine egne følelser - det kan man også faktisk mene er en indikasjon på psykopati. Man skal være forsiktig med å stemple andre med sin egen forståelse av diagnoser. Det har vi annen ekspertise som tar seg av. Ellers synes jeg for min del det er trist at ts ber om hjelp og blir så utsatt for ett moralsk hylekor ... Og for å være on topic: Nei, jeg gir ikke ts en flott dekkhistorie, men kan anbefale han å være ærlig - det bruker å funke i lengden, og går det likevel bare dritt, så er det læring i det og. Lykke til!

Lenke til kommentar

Den fulle sannheten vil komme frem en gang uansett. Si at hun går på løgnen din, og sannheten kommer frem om 10-15 år når dere er gift og sitter der med tre unger. Tror det blir minst like ille, om ikke verre når hun da finner ut at hele forholdet deres er bygget på en løgn. Tanker om at du har bedrevet sidesprang i 15 år vil fort dukke opp i hodet hennes..

Nei, si sannheten med en gang. Det fortjener hun!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er hyggelig at dere fortsatt holder på å hiver ut allderes hverdagsfrustrasjon over meg, men denne saken er vi ferdig med. som jeg har sagt tidligere i en annen tråd er jeg mer eller mindre tilgitt og vi har gitt forholdet en ny sjanse. Ting kommer seg sakte men sikkert tilbake til seg selv, og i begynner å få det bra sammen igjen. Hun har nå fått lov til å se på meldinger i innboksen min og fått mer kontroll over meg, og selv om det er litt kjipt så forstår jeg henne, og dessuten er jo det en fin mulighet til å opprette et hemmelig abonoment og ny telefon i framtiden om jeg skulle få behov for det. Jeg håper jo jeg holder meg trofast og ønsker å gjøre det, men jeg er glad i damer og har ikke alltid så lett for å holde fingrene av fatet i tørkeperioder. Takk til de få som faktisk forsøkte å hjelpe. Ts out.

Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg ville heller hørt løgnen om at det var en one time thing enn den sannheten han skisserte

Hvilken sin "sannhet" sa du?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...