nomore Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Men sånn er det som regel. Mange som angrer på at de blir tatt på fersken. 6 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Denne fikser du ikke uansett, si ALT som det er å la henne ta valget. Om ikke håper jeg du sitter igjen med herpes og høyrehånda. 4 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Spørsmålet er vel heller hva du selv hadde gjort vist du hadde oppdaget at dama di gjorde dette mot deg? Hei du, takk for moralprekenene, men de er heller uinteressante. Jeg blåser i om det jeg har gjort er forferdelig eller ikke. Jeg vil bare beholde dama mi, enkelt og greit, og gidder faktisk ikke ta til meg den drittkastingen deres. Jeg bryr meg ikke om jeg at jeg evetuelt ikke fortjener henne, eller om at hun fortjener bedre. Det jeg bryr meg om er å beholde henne og få ting til å bli som før. Du har vel selv driti deg ut før? Alle kan gjøre feil. Jeg har vært uten sex i over snart to måneder, så er ikke så vanskelig å forstå at jeg lot meg falle for fristelsen når dama ikke kan hjelpe til med det for tiden da hun er bortreist. Om dere ikke har noe konstruktivt å komme med, foreslår jeg at dere holder fint kjeft, for man trenger ikke være hjerneforsker for å forstå at jeg har handlet galt. Nå ønsker jeg bare å få råd om hva jeg skal gjøre i neste trekk, for jeg vet enda ikke hvor dette bærer men holder meg til håpet. Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e du hadde vel ikke forventet massiv støtte fra forumet? og et spørsmål, hva om dere ikke hadde blitt bustet ? 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Hva betyr det når hun avbryter turen, er på vei hjem og sier at vi må snakke sammen fjes til fjes? Hun sier hun vil vite om jeg er til å stole på framover. Hvordan overbevise om det? Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ved å være 100% ærlig, og erkjenne alle dine synder, viser du at du er villig til å være ærlig fremover. 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hva betyr det når hun avbryter turen, er på vei hjem og sier at vi må snakke sammen fjes til fjes? Hun sier hun vil vite om jeg er til å stole på framover. Hvordan overbevise om det? Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Betyr at du bør gjemme kniver,gafler og andre gjenstander som er skarp, kan brukes som slagvåpen etc. Stor sjanse for at hun kommer til å bruke noe av det, og du fortjener det. Btw du er føkkt gudd løkk. 3 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 What goes around Comes around 2 Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ved å være 100% ærlig, og erkjenne alle dine synder, viser du at du er villig til å være ærlig fremover. Det vil fungere særdeles dårlig nå som han har kokt isammen en dekkhistorie med elskerinna om at det var ett engangstilfelle. Han har rimelig effektivt skutt seg selv i beinet ved å lage en dekkhistorie som baserer seg på en løgn, og det fine er at han kan juge så mye han vil, men kroppen har alltid en tendens til å signalisere når man lyver. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ved å være 100% ærlig, og erkjenne alle dine synder, viser du at du er villig til å være ærlig fremover. Det vil fungere særdeles dårlig nå som han har kokt isammen en dekkhistorie med elskerinna om at det var ett engangstilfelle. Irrelevant. Skal man vise at man kan være ærlig, så er man ærlig. Punktum. Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hva betyr det når hun avbryter turen, er på vei hjem og sier at vi må snakke sammen fjes til fjes? Hun sier hun vil vite om jeg er til å stole på framover. Hvordan overbevise om det? Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Unnskyld, men dette blir for dumt. Det er ingen mulighet til å bevise at du er til å stole på. Det er dama sine subjektive følelser, og disse følelsene kan du ikke implantere i henne med logikk, fordi logikken tilsier at du ikke er til å stole på. Hvorfor skal du krype for denne kjerringa? Ja, du har pult rundt, so what. Hun får take it or leave it. Bare fortell henne at hun bestemmer sjælv hvor big deal dette skal være, du har ikke noe mer med denne dama og gjøre. Så bitcher hun litt. Så sier du at du er klar over at det ikke var en fin ting å gjøre, men at du var drittlei høyrehånda. Så skylder du på henne for at hun ikke var der. Ved å være 100% ærlig, og erkjenne alle dine synder, viser du at du er villig til å være ærlig fremover. Det vil fungere særdeles dårlig nå som han har kokt isammen en dekkhistorie med elskerinna om at det var ett engangstilfelle. Irrelevant. Skal man vise at man kan være ærlig, så er man ærlig. Punktum. Nei, du kan juge, slik at hun tror du er ærlig. Det er ikke så dystert som du vil ha det til. 3 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Den drittvenninna hennes sa selvfølgelig fra. Har forsøkt å få kontakt med kjæresten min men hun tar ikke telefonen og svarer bare kort på meldinger. Fortalte henne at det var en engangsgreie og at det ikke betydde noe, og at jeg aldri skal se henne igjen. Hun sier hun trenger å tenke å at jeg skal la henne være i fred. Hvordan vinner jeg henne tilbake nå? Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Den drittvenninna hennes sa selvfølgelig fra. Den drittvenninna hennes sa selvfølgelig fra. drittvenninna Har hatt et kortere sidesprang de siste månedene, og en venninne av dama har oppdaget det. Elskerinnen min lå over i natt, mens dama er på studietur, og i det hun skulle hjem til seg selv å ordne seg til jobb, kjører dama mi sin venninne forbi i det vi står på trappa og klemmer og stryker hverandre. Har hatt et kortere sidesprang de siste månedene de siste månedene Venninna til eksen din er en GOD venninne. Du er en dårlig kjæreste. Vær sammen med elskerinnen din. 8 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hva betyr det når hun avbryter turen, er på vei hjem og sier at vi må snakke sammen fjes til fjes? Hun sier hun vil vite om jeg er til å stole på framover. Hvordan overbevise om det? Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Du kan ikke det, fordi du ser ut til å være tvers igjennom falsk, i hvert fall når du allerede har løyet til henne. Skal vedde på at du ikke angrer på det du har gjort, men at du ble oppdaget. Det går tydelig frem av det du har skrevet. Det er sånn dritt som deg som gir oss ordentlige mannfolk et dårlig rykte. 6 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hva betyr det når hun avbryter turen, er på vei hjem og sier at vi må snakke sammen fjes til fjes? Hun sier hun vil vite om jeg er til å stole på framover. Hvordan overbevise om det? Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Det betyr at du kommer til å få masse kjeft og endel bitching. Du skal si unnskyld og beklage på det sterkeste og forsikre henne om at det var engangsforeteelse og at du nå virkelig forstår hvor mye hun betyr for deg, og at du vil gjøre alt for å ordne opp i problemene, koste hva det koste vil, og når hun har godtatt det sånn halvveis, så be henne reise tilbake og da det ødelegger for studiene hennes å være her og si at du skal vente på henne. Og vips så er du tilbake igjen i spillet. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hanske Skrevet 12. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. januar 2012 Hva betyr det når hun avbryter turen, er på vei hjem og sier at vi må snakke sammen fjes til fjes? Hun sier hun vil vite om jeg er til å stole på framover. Hvordan overbevise om det? Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e At hun avbryter studieturen er bare trist. Jeg håper hun kommer med motorsag og kastrerer deg. 14 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg håper trådstarter oppdaterer tråden. Jeg er spent på hvordan dette skal gå. 2 Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Tatt fra en annen tråd. Skrevet i dag, 12:36 Kjip dame du har da. Dama mi tilga mitt utroskap, og jeg har fått en sjanse til. Men vi har vært sammen i snart 4 år da, pluss at jeg pyntet litt på sannheten og påsto at det var et ons når det hadde pågått i måneder. Lær deg å overse samvittigheten din og slutt å tro at ærlighet varer lengst. Det gjør det ikke. Glem den dama der eller kjemp for henne og lær deg å bli mer kynisk i framtiden. Postet av anonym: f99985aa85f1940c2d3d6b7b14f19c87 2 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 TS har tydeligvis opprettet en ny tråd fordi han ikke klarte å møte kritikken. Han har tydeligvis ikke nok selvinnsikt til å se at det han gjør er helt forkastelig. Og så svarer han i en 3. tråd. Ja, hva skal man si om sånt? 1 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Dette er jo helt tydelig "drittvennina" sin skyld. Hadde ikke hun dukket opp hadde TS kunnet fortsatt å peise på, antagelig med like god samvittighet som før. Snakk om pingle. 2 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Dette er jo helt tydelig "drittvennina" sin skyld. Hadde ikke hun dukket opp hadde TS kunnet fortsatt å peise på, antagelig med like god samvittighet som før. Snakk om pingle. Det er da helt åpenbart at TS angrer på at han ble tatt, ikke fordi han holdt på med "elskerinnen". Men jeg vet ikke om TS vil oppdatere tråden, han opprettet jo en annen tråd nettopp for å slippe unna kritikken her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg