AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg holdt på å gå i en felle, men hentet meg inn i siste sekund og sa at jeg ikke hadde hennes nummer. Jeg sa at hun har fortalt meg at hun heter x og at hun fikk lete henne opp på fb fordi jeg ikke har noe kontakt med henne ellers. Ringte å fortalte elskeren om situasjonen og hun lovte å holde seg til den historien vi har avtalt, så nå får jeg bare håpe på det beste. Ønske meg lykke til, det trenger jeg. Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Lenke til kommentar
Populært innlegg Psykake Skrevet 10. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Særdeles ikke-lykke til * En bra avslutning på historien er hvis du pådro deg herpes e.l Endret 10. januar 2012 av Neptjune 21 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hvor lenge har dere vært sammen? Tenker da siden du har hatt et "kortere sidesprang" på et par mnd. Skulle ønske jeg også kunne være James Bond-drittsekk og samordne dekkhistorier med elskerinner. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 "Buy a bullet and rent a Gun" Eneste du fortjerner er blod i urinen og sand bak øyelokkene! 5 Lenke til kommentar
erlendeg Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 ring stortinget og spør, dem kan det! 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Skulle ønske jeg også kunne være James Bond-drittsekk og samordne dekkhistorier med elskerinner. Høres bare stress ut spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Spørsmålet er vel heller hva du selv hadde gjort vist du hadde oppdaget at dama di gjorde dette mot deg? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg hadde vært litt smartere. Hadde gjort unna klemmingen innendørs, før jeg hadde firt henne ut et vindu. Lett. Litt mer Bondsk. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 10. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. januar 2012 Du kan gjøre slik det motsatte kjønn av og til gjør når de sitter i knipa. Nemlig, si at du ble voldtatt! 19 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Kunne gjort - hadde han vært litt mer Bond og gjort unna klemmingen innendørs. Dekkhistorien kommer uansett til å smelle tilbake på mannen. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Spørsmålet er vel heller hva du selv hadde gjort vist du hadde oppdaget at dama di gjorde dette mot deg? Hei du, takk for moralprekenene, men de er heller uinteressante. Jeg blåser i om det jeg har gjort er forferdelig eller ikke. Jeg vil bare beholde dama mi, enkelt og greit, og gidder faktisk ikke ta til meg den drittkastingen deres. Jeg bryr meg ikke om jeg at jeg evetuelt ikke fortjener henne, eller om at hun fortjener bedre. Det jeg bryr meg om er å beholde henne og få ting til å bli som før. Du har vel selv driti deg ut før? Alle kan gjøre feil. Jeg har vært uten sex i over snart to måneder, så er ikke så vanskelig å forstå at jeg lot meg falle for fristelsen når dama ikke kan hjelpe til med det for tiden da hun er bortreist. Om dere ikke har noe konstruktivt å komme med, foreslår jeg at dere holder fint kjeft, for man trenger ikke være hjerneforsker for å forstå at jeg har handlet galt. Nå ønsker jeg bare å få råd om hva jeg skal gjøre i neste trekk, for jeg vet enda ikke hvor dette bærer men holder meg til håpet. Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e 3 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Du kan si det akkurat slik til henne. Hun tar deg nok tilbake da. "Jeg hadde vært uten sex i 2 mnd, og du må regne med at jeg er utro da. Ja, selvsagt kommer jeg til å være utro når du har født barn. Herregud for et teit spørsmål, du kan sikkert ikke ha sex på 3-4 mnd!". 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Slimda Skrevet 10. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg har vært uten sex i over snart to måneder Stakkars deg. Da er selvfølgelig alt tilgitt. 10 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det var et uhell. Helt sant. Dama lå der naken. Eg var lysten og eg sklei. Resten er historie. 8 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Kunne gjort - hadde han vært litt mer Bond og gjort unna klemmingen innendørs. Litt for seint for woulda, coulda, shoulda nå. 3 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Spørsmålet er vel heller hva du selv hadde gjort vist du hadde oppdaget at dama di gjorde dette mot deg? Hei du, takk for moralprekenene, men de er heller uinteressante. Jeg blåser i om det jeg har gjort er forferdelig eller ikke. Jeg vil bare beholde dama mi, enkelt og greit, og gidder faktisk ikke ta til meg den drittkastingen deres. Jeg bryr meg ikke om jeg at jeg evetuelt ikke fortjener henne, eller om at hun fortjener bedre. Det jeg bryr meg om er å beholde henne og få ting til å bli som før. Du har vel selv driti deg ut før? Alle kan gjøre feil. Jeg har vært uten sex i over snart to måneder, så er ikke så vanskelig å forstå at jeg lot meg falle for fristelsen når dama ikke kan hjelpe til med det for tiden da hun er bortreist. Om dere ikke har noe konstruktivt å komme med, foreslår jeg at dere holder fint kjeft, for man trenger ikke være hjerneforsker for å forstå at jeg har handlet galt. Nå ønsker jeg bare å få råd om hva jeg skal gjøre i neste trekk, for jeg vet enda ikke hvor dette bærer men holder meg til håpet. Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Uten sex i 2mnd, wow, skal si du elsker henne høyt. Haha, patetisk. 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Du har vel selv driti deg ut før? Alle kan gjøre feil. Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Ja, alle gjør feil, men jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har vært utro. Jeg har dog opplevd at tidligere kjærester har vært utro og følelsen enn sitter igjen med er helt jævlig. Det har iallefall alltid vært på hodet ut og aldri snakket med dem igjen. Lenke til kommentar
Populært innlegg AdNauseam Skrevet 10. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Jeg har dog opplevd at tidligere kjærester har vært utro og følelsen enn sitter igjen med er helt jævlig. Til trådstarter, les dette noen ganger. Gjerne skiv det ned noen hundre ganger også slik at du kanskje forstår det til slutt. Den drittvenninna hennes sa selvfølgelig fra. Har forsøkt å få kontakt med kjæresten min men hun tar ikke telefonen og svarer bare kort på meldinger. Fortalte henne at det var en engangsgreie og at det ikke betydde noe, og at jeg aldri skal se henne igjen. Hun sier hun trenger å tenke å at jeg skal la henne være i fred. Hvordan vinner jeg henne tilbake nå? Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Jeg hadde gjort akkurat det samme, som den store drittsekken jeg er! Har det slått deg at det kanskje er du som burde blitt kalt drittsekk? Og forresten, jo, det betyr noe! Dette høres egentlig bare ut som standard unskyldninger for å komme seg lettere unna. ...og at jeg aldri skal se henne igjen.Hadde du tilstått selv pga. dårlig samvittighet, hadde det vært noe annet (men det hadde ikke endret det du har gjort). Eller hva gjør jeg nå? Bør kanskje snakke med elskerinna først da så vi har samme story klart? Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Ja, hvis du har samvittighet til å gjøre det... Si sannheten, ikke lyv. Falske mennesker er noe jeg lite sans for, for å si det slik. Ringte å fortalte elskeren om situasjonen og hun lovte å holde seg til den historien vi har avtalt, så nå får jeg bare håpe på det beste. Ønske meg lykke til, det trenger jeg. Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Liker du selv å bli løyet til? Hvordan tror du det er for hun, når dere gjør dette mot henne? Empati. Hei du, takk for moralprekenene, men de er heller uinteressante. Jeg blåser i om det jeg har gjort er forferdelig eller ikke. Jeg vil bare beholde dama mi, enkelt og greit, og gidder faktisk ikke ta til meg den drittkastingen (=EDIT: den store stygge sannheten) deres. Jeg bryr meg ikke om jeg at jeg evetuelt ikke fortjener henne, eller om at hun fortjener bedre. Det jeg bryr meg om er å beholde henne og få ting til å bli som før (EDIT: det blir det ikke). Du har vel selv driti deg ut før? Alle kan gjøre feil. Jeg har vært uten sex i over snart to måneder, så er ikke så vanskelig å forstå at jeg lot meg falle for fristelsen (EDIT: jo, det er det!) når dama ikke kan hjelpe til med det for tiden da hun er bortreist. Du burde faktisk tatt til deg moralprekene og få dårlig samvittighet, men istedenfor peker du på andre. Tenk på henne, ikke deg selv. Du vet, det finnes flere pronomener. Du omtaler dette som om det skulle vært en fillesak og at vi overvurderer situasjonen. Tar du dette virkelig så lett, eller bare virker det sånn? Du har mye å lære av hunder. Definisjon av ordet trofast. for man trenger ikke være hjerneforsker for å forstå at jeg har handlet galt.Nettopp, der sa du det! Problemet er bare at jeg ikke tror du selv forstår det selv... Og jeg har vanskelighet for å tro at du i det hele tatt har dårlig samvittighet og tenker på hva du har gjort mot din samboer. Jeg ser ikke empati eller samvittighet, men heller egoistisk tankegang om hvordan du skal klare å lure deg unna. Nå ønsker jeg bare å få råd om hva jeg skal gjøre i neste trekk, for jeg vet enda ikke hvor dette bærer men holder meg til håpet.Det er nettopp det "drittsekkene" i denne tråden prøver å fortelle deg, med "drittslengingen" sin. Sannheten er at du er "fucked", enkelt og greit. Trenger ikke å være rakettforsker for å forstå at det ikke bare er å komme med en unskyldning for å komme seg ut av denne knipen, og det hadde bare vært enda en stygg handling. Sorry for at jeg er så spydig, men når du har denne holdningen her så håper jeg egentlig at du blir kastet på dør. Det du har gjort er fælt i seg selv, men når du attpåtil ikke forstår det selv så er det ikke mange som gidder å ta deg serriøst. I tillegg tenker du på hvordan du skal komme lettest unna og prøver å finne på flere løyner. Og du forventer at vi skal hjelpe deg å lyve enda mer?! Legg deg flat, det er du som har gjort noe galt her, og jeg håper bare du har empati nok til å ha dårlig samvittighet for det og forstå at du må strekke deg langt for å gjøre det godt igjen. Husk, du er (veldig) heldig om du blir tilgitt (hvis), men det blir aldri glemt, ikke tro noe annet! Dette er ikke ment som direkte drittslenging, jeg vil bare at du skal forstå dette selv. Du er ikke i posisjon til å peke på andre. Du burde ikke trengt så mange "hint". Hvis du faktisk har dårlig samvittihet for dette (noe jeg tviler på dessverre ), gå ned på kne og be om tilgivelse. Det er det eneste håpet du har. Lyver du, så er det som kommer ut av munnen din bare bullshit og betyr ikke en døyt. Da er det ikke noe vits å bruke energi på det engang, da er du bare en egoistisk j***l. Les "What Are Words", den passer inn her. Slutt med falskheten, da gjør du bare listen større. Og gjør samboeren (eksen?) din en tjeneste, hvis du ikke mener det du sier når du unskylder deg, bare finn fram til utgangsdøra og ikke gjør mer skade! Sorry for at jeg er så spydig og det mener jeg faktisk, fordi spydighet er noe jeg egentlig misliker, men jeg kan ikke annet en å si akkurat hva jeg mener, så provosert som jeg er. Ihvertfall når jeg får inntrykk av at du ikke tar dette så alvorlig som du burde. Et lykke til får du ikke av meg, men derimot vil jeg ønske lykke til hun du har bedratt. HUN trenger det, ikke du. Endret 10. januar 2012 av Stian Aarskaug 21 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Trådstarter har ikke dårlig samvittighet og han angrer ikke. Han er blitt tatt på fersken og prøver å sno seg unna og bløffe så godt han kan. 2 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Trist egentlig... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg