Ekko Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=ngGgcnJL5G4 8 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Gudd løkk tjommi, du har føkket det bra til for deg selv... 1 Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Da er spørsmålet. Var det verdt det? Jeg har også en X som var utro. Vi tok en pause men ble sammen igjen etter en stund, men jeg glemte aldri greiene. Det var liksom så rart å treffe venner osv av hun og meg som viste hva hun hadde gjort. Jævla kleint rett å slett. Så det funket dårligt kan du si. Lenke til kommentar
Populært innlegg nomore Skrevet 10. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. januar 2012 Om man skal leke storkar så får man tåle en trøkk. Eller som man sier, er man med på leken så må man tåle å smake steken. Du har vært utro. Du sier du elsker samboer, men allikevel valgte du å bryte den dyrebare tilliten og svike henne du elsker. Er dette det du kaller å elske? Nå har du blitt tatt på fersken. Som den voksne og ansvarsfulle personen du er innrømmer du forholdet, du spilte et høyt spill og nå må du rydde opp. Eller ikke. I stede for prøver du å finne på en unnskyldning, du prøver å skjule bedraget, unngå innrømmelse og unngå å tape ansikt. Det var et uhell. Det låg ei naken fremmed dame i ei seng og du glei på et bananskall så kuken din havnet i henne. Og da måtte du jo gjøre deg ferdig. Nå er det på tide å vokse opp og gro noen baller. Du vet, de du vifter med til flere enn samboer. Enten må du gå i deg selv og finne ut av om dette er slik du ønsker å leve, og være åpen om det med samboer, eller ta tak i deg selv slik at dette ikke skjer igjen. Om du virkelig er glad i samboer bør du uansett innse at slaget der er tapt. La henne gå og leve det livet hun fortjener å leve, med en trofast, åpen og ærlig samboer. 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hyd Skrevet 10. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. januar 2012 Den drittvenninna hennes sa selvfølgelig fra. Har forsøkt å få kontakt med kjæresten min men hun tar ikke telefonen og svarer bare kort på meldinger. Fortalte henne at det var en engangsgreie og at det ikke betydde noe, og at jeg aldri skal se henne igjen. Hun sier hun trenger å tenke å at jeg skal la henne være i fred. Hvordan vinner jeg henne tilbake nå? Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Er vel ingen drittvenninne. Er du som er den eneste dritten her og ta nå ansvar for dine egne handlinger, ikke prøv å legg den skylden over på noen andre. Venninnen til kjæresten din gjorde deg en tjeneste, hun var tøff og sa i fra, noe du ikke var! 21 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Du er sprø, det er liksom venninna sin feil at DU var utro og hadde sex gjentatte ganger med "elskerinna" hver gang dama di var ute av huset? Det er du som er drittsekken her, og det ville blitt oppdaget før eller senere uansett. Tror du trenger en reality check, gutt. Endret 10. januar 2012 av Bytex 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zabaniya Skrevet 10. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. januar 2012 Det hadde vært gøy om venninna hadde funnet denne tråden! 15 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Den drittvenninna hennes sa selvfølgelig fra. Har forsøkt å få kontakt med kjæresten min men hun tar ikke telefonen og svarer bare kort på meldinger. Fortalte henne at det var en engangsgreie og at det ikke betydde noe, og at jeg aldri skal se henne igjen. Hun sier hun trenger å tenke å at jeg skal la henne være i fred. Hvordan vinner jeg henne tilbake nå? Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Nå er det du som er den store dritten her, ikke venninna hennes. Nå må du ta konsekvensene av hva du har gjort. Ikke bare har du gått bak ryggen på dama di, du prøver også å lyve om hva du har gjort for å få henne tilbake. Sånne som deg er ikke ekte menn, men svake guttevalper. Er det noen du skal kalle en dritt, start med deg selv. Synes det er flott at dama di ser ut til å ha vett nok til å holde avstand til deg. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Hun vil vite hvem elskeren er og vil ha nummeret hennes. Skal jeg gi henne det? Eller hva gjør jeg nå? Bør kanskje snakke med elskerinna først da så vi har samme story klart? Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 10. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. januar 2012 Ja. Få henne til å fortelle at hun bare skulle fikse TV-signalet. 21 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Hun vil vite hvem elskeren er og vil ha nummeret hennes. Skal jeg gi henne det? Eller hva gjør jeg nå? Bør kanskje snakke med elskerinna først da så vi har samme story klart? Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e Ja, samkjør historiene. Du har allerede knust dama di. Ikke tråkk henne enda lenger ned i søla ved å la henne få vite hele sannheten. La hu tro at det var en one time thing. Hold på den historien og be til gud om at elskerinna di klarer å juge overbevisende. Postet av anonym: 29f6a0adfeb795729e05ec006da47fb3 4 Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det er kjørt mann. Dama de, eller jeg vil anta eksen din fortjener så mye bedre enn deg. 3 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Ikke gi henne telefonnummeret, det vil sannsynligvis ikke føre noe godt med seg for noen av partene. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 du får håpe de ikke er noen storbrukere av diskusjon.no iværtfall 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Eller kanskje vi skal håpe det så det kommer frem i lyset. 8 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Ikke gi henne telefonnummeret, det vil sannsynligvis ikke føre noe godt med seg for noen av partene. Uansett om han gjør det eller ei er det kjørt. Får hun nummeret så vil hun spørre og grave og bli knust. Gir han henne ikke nummeret vil hun føle at han ikke elsker henne nok osv. Går ikke ann å redde noe igjen av situasjonen. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Innse at du har smurt ned ditt eget bein med avføring aka bæsja på leggen. Hvis hun tar deg tilbake burde du dumpe henne for da er det ikke mye vett i skallen hennes. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Takker for god underholdning, denne tråden var humoristisk å lese. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg