Kenti Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Er på jakt etter en multiskriver til jeg begynner på skolen. Men mye peiling på skrivere har jeg ærlig talt ikke :-? Har sett på EPSON CX3200 og HP PSC1210. Hvem i alle dager skal jeg velge? Epsonen er litt dyrere, men har på følelsen at denne er litt bedre. stemmer dette? Kopi- og scanner kvalitet er ikke så viktig for meg bare det er brukbart til hobby- og skolebruk. Skriverdelen trenger ikke være high-end heller. Men det er viktig med blekkforbruk, og pris på skifte av blekk. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Epson har klart dårligere fotouskrift, men 1210 får noe striper som er irriterende. vill kjøpt 2110 som er 300 dyrere enn 1210. Det er det beste kjøpet. Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 overLoad: Dårligere fotoutskrift sier du. Greit nok det. Åssen er det med vanlige fargeutskrifter da? Er de dårligere enn HPs? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 fetteren min har cx3200 syns den var bra,ganske rask på sorte utskrifter har ikke testa foto utskrift så jeg kan ikke si noe om kvaliteten der. Lenke til kommentar
rabattmesteren Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Mine erfaringer med EPSON cx3200 er veldig bra. HP skriveren har jeg ikke veldig mye erfaring med. Om du kjøper cx3200 gjør du i hvert fall ikke et dårlig kjøp. ##reklame fjernet## Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå