Gudrunna Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Heihei Før noen sier noe, viste jeg ikke hvor jeg skulle plassere denne.. Menmen, jeg har klart og rote til døgnrytmen i helga - igjen! Sefølgelig! Men uansett så skal jeg på skola idag, og må virkelig holde meg oppe! Kan ikke sovne mere i timer nå... Er det noen tips og "triks" for og holde seg oppe på skola? Kjenner trøttheten sniker seg innpå! Takker for svar ;o Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Heihei Før noen sier noe, viste jeg ikke hvor jeg skulle plassere denne.. Men uansett så skal jeg på skola idag, og må virkelig holde meg oppe! Kan ikke sovne mere i timer nå... Er det noen tips og "triks" for og holde seg oppe på skola? Kjenner trøttheten sniker seg innpå! Takker for svar ;o Sov på natta, evt hold deg våken hele dagen så blir du nok trøtt på kvelden. Og skal mye til å snu døgnrytmen på én helg Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Dersom du alltid er okkupert med noe, så går det bra. Et triks jeg brukte på jobb en stund etter døgning var å holde bare ett av øynene mine åpne. Det gir økt styrke på det ene øyelokket, og det faller dermed ikke ned. Dette er dog kanskje vanskligere i et klasserom der man skal se PÅ læreren? Jeg har en halvdel av kroppen mot veggen. Lenke til kommentar
Gudrunna Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Heihei Før noen sier noe, viste jeg ikke hvor jeg skulle plassere denne.. Men uansett så skal jeg på skola idag, og må virkelig holde meg oppe! Kan ikke sovne mere i timer nå... Er det noen tips og "triks" for og holde seg oppe på skola? Kjenner trøttheten sniker seg innpå! Takker for svar ;o Sov på natta, evt hold deg våken hele dagen så blir du nok trøtt på kvelden. Og skal mye til å snu døgnrytmen på én helg Har vært gradvis da ;o La meg i 2-3 tiden før, og det gikk jo, men i helga har jeg så vidt sovet, bare fra 8 om morgen til 6 om kvelden Dersom du alltid er okkupert med noe, så går det bra. Et triks jeg brukte på jobb en stund etter døgning var å holde bare ett av øynene mine åpne. Det gir økt styrke på det ene øyelokket, og det faller dermed ikke ned. Dette er dog kanskje vanskligere i et klasserom der man skal se PÅ læreren? Jeg har en halvdel av kroppen mot veggen. Tusentakk Skal jeg prøve!! Huff, var det ja.. hehe Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Har slitt med døgnrytme i mange, mange år, pga. hormonell sykdom. Nå har jeg derimot funnet at en kombinasjon av såkalt "dagslyslampe" og koffein ser ut til å hjelpe. Har et stort søvnbehov, men klarer jeg å holde meg oppe, så sover jeg stort sett greit. Kjøpte en Philips HF3319/01. Det er så vidt jeg vet den billigste dagslyslampen på markedet. Andre kan koste dobbelt så mye. Men den funker like bra i min erfaring. Lenke til kommentar
Gudrunna Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Har slitt med døgnrytme i mange, mange år, pga. hormonell sykdom. Nå har jeg derimot funnet at en kombinasjon av såkalt "dagslyslampe" og koffein ser ut til å hjelpe. Har et stort søvnbehov, men klarer jeg å holde meg oppe, så sover jeg stort sett greit. Kjøpte en Philips HF3319/01. Det er så vidt jeg vet den billigste dagslyslampen på markedet. Andre kan koste dobbelt så mye. Men den funker like bra i min erfaring. Skal jeg prøve ! Men jeg sovna og ble i senga jeg... Haff! ^^ ' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå