jmicha Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg skal kjøpe ny stasjonær PC og det er på høy tid siden den jeg har nå er 7 år. Høres helt sikkert kjedelig ut for dere eksperter, men jeg tenkte å gjøre det enklest mulig. Og i tillegg så er jeg ganske utdatert i forhold til å vite hva som er gode PCer til denne prisen. Skal kjøpe en PC som er ferdigbygget som man kan kjøpe på de store elektriske kjedene, dvs med de mest nødvendigste programvarene innstallert. Årsaken til det at vi skal kjøpe en PC til sommeren som bli mer omfattende og dyrere. Min erfaring med å spørre de som jobber på sånne butikker vil alltid foreslå en PC som alltid er litt dyrere og "bedre". Derfor vil jeg forhåpentlig ved hjelp av dette forumet vite hvilken PC jeg skal kjøpe før jeg ankommer butikken. Jeg skal kun kjøpe PC. Skjerm, høytaler etc har jeg allerede. Det jeg skal bruke PCen til er det enkleste, dvs surfing, nedlastning, musikk og kan hende det blir spilt noe(men ikke mye). Foretrekker at PCen(vifta) ikke støyer veldig mye da PCen skal være på stua. På forhånd takk. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=199230 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå