Naits Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Fant et tilbud(klikk) på www.mpx.no som jeg gjerne vil at dere kommenterer. Jeg er nemlig ute etter å kjøpe meg en laptop for å bruke i skole sammenheng, men også på fritid. Da er det viktig at den er stillegående og at den har en "grei" batteri-levetid. Prisen er også selvsagt velidg viktig. Ser ikke for meg å betale noe mer enn 11.000kr. Så da lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med HP Laptop? Ser at Barbara ikke har noen tester av HP laptops så jeg fant ut at jeg skulle spørre her. Kan nesten lure på hva som er "haken" ved at den er så billig... Eller, er det ikke noen hake? På forhånd takk, mvh, Stian aka Naits, or the other way around Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Den er ikke stillegående og den har elendig grafikkytelse. Ellers mye for pengene. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hovedgrunnen til at den er så billig er prosessoren og det faktum at det er Windows XP Home på den. Må nok regne med at den ikke har den helt store batterilevetiden heller... Lenke til kommentar
Naits Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Finner man egentlig en laptop til rundt 10.000kr som er stillegående og har en "grei" batteri-tid? Og som også duger med tanke på spilling? (ikke som kjører de mest grafikk-"heavy" spillene altså. Men et helt "ok" grafikk-kort som takler de fleste spill) Er vel kanskje ønsketenking? Mvh, Stian aka Naits, or the other way around Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Så da lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med HP Laptop? Har en del erfaring med Omnibook serien til HP (for bedrifter), og det er ganske snasne PC-er. Men så er de en del dyrere også :-) Lenke til kommentar
Naits Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Man kan jo få en zepto laptop ned til 11.000kr tror jeg. her for eksempel. Noen erfaringer med tanke på støy, levetid og ytelse? Eller generelle erfaringer angående Zepto laptops? På forhånd takk! Mvh, Stian aka Naits, or the other way around Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 du har ikke vurdert brukt da? Selges jo masse brukte bærbare maskiner. Kan jo gjøre noen gode kjøp der Lenke til kommentar
Naits Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Har vurdert å kjøpe brukt ja. Men har ikke så veldig mye erfaringer med bruktkjøp av PC/laptop. Også er det ofte usikkert med tanke på hvordan stand laptopen er i. Om den har riper osv. Skal ta en tur innpå QXL og se meg om.... Mvh, Stian aka Naits, or the other way around Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 du har ikke vurdert brukt da? Selges jo masse brukte bærbare maskiner. Kan jo gjøre noen gode kjøp der Da skal man lete lenge. Bærbare har jo "rast" i pris i det siste og folk som betalte 25-30k for pc'ne sine for 1-2 år siden skal jo ha igjen halvparten av det de betalte osv. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Den er ikke stillegående og den har elendig grafikkytelse. Ellers mye for pengene. Denne maskinen har jo en XP-M prosessor, den burde da vel være rimelig stillegående da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå