Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Den interaktive break-up tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

og vi har fortsatt sex 1-4 ganger daglig når vi er sammen.

Fire ganger daglig?

Kort fortalt: FORDELER: Praktiske årsaker, gratis mat, veldig hyggelig familie og hjem, masse sex. ULEMPER: Jeg er ikke forelska, dama er for feit for meg.

Synes du bør gjøre det slutt. Dette er ikke rettferdig overfor jenta. I mine øyne blir det helt feil å holde på en kjæreste bare på grunn av alle godene du får. At du blir flau av å være med henne offentlig som en følge av at hun er feit, er vel også et tegn på et dette forholdet ikke er som det skal?

Lenke til kommentar

Hva nå utfallet ditt blir; ikke si til dama at hu er for feit for deg!

Hadde vel hvertfall endt forholdet relativt fort? ;)

Stor sannsynlighet for det ja. Også stor sannsynlighet for å bli stemplet som drittsekk! ;)

Men for å være litt mer seriøs; Ser du for deg hun og deg i fremtiden? Kunne du f. eks. tenke deg å stifte familie med hun? Du sier jo selv at du ikke er forelska, da synes jeg i så fall du burde gjøre det slutt.

Lenke til kommentar

Synes du bør gjøre det slutt. Dette er ikke rettferdig overfor jenta. I mine øyne blir det helt feil å holde på en kjæreste bare på grunn av alle godene du får. At du blir flau av å være med henne offentlig som en følge av at hun er feit, er vel også et tegn på et dette forholdet ikke er som det skal?

I realiteten er det nok drivkraften til de aller fleste guttene

Lenke til kommentar

JEg synes ikke at du er egoistisk eller overflatisk i det hele tatt. Selvfølgelig er du sammen med henne fordi du har en eller flere fordeler av det. Hva skulle det ellers vært - vanskeligheter, slit og et skrekkelig utseende? Alle som har en kjæreste, har det fordi de har noe å tjene på det, samme hva de sier selv.

Hvis jeg var sammen med ei dame som hadde lagt på seg et to-tresifret antall kg mens vi var sammen, så ville jeg ikke hatt noen problemer med å slå opp. Du har min fulle støtte.

Lenke til kommentar

Som Zarac sier, mennesket er egoistisk, å det har alltid noe å tjene på hva de gjør.

Om hu har blitt for stor, dump henne? Prøv å fade det hele ut, når hun begynner å lure veldig på hva det er, si at det ikke funker helt for deg, beklag å si det er din feil, trøst henne når hun gråter, for det gjør hun, å fortsett å fade det ut.

Forresten, forelska? Jeg har helt mistet troen på at begge i et forhold er forelsket/elsker hverandre. Kanskje 1-10%. De fleste er vel fordi ; penger, noe å tjene, noe å gjøre, noe å ha sex med, redd for å gå på markedet igjen osv osv.

Endret av TomTucker
Lenke til kommentar

PS: For de som er interessert, så bli selve break-up'et et "Jeg merket for noen uker siden at jeg ikke savnet deg like mye.. jeg har mistet følelser for deg, enda så fantastisk du er! Det er virkelig ikke deg det står på, men meg.. men vi kan fortsatt være venner."

Enkelt og greit.

Slem du er!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...