kivriel Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hei Har ett problem med min ps3, når jeg skal spille Cod modern warfare 3 så får jeg ikke god kvaliter på grafikken som andre folk gjør, har en 23 " full hd 1080 led skjerm, jeg skulle fått bedre kvalitet på bildet. Jeg bruker hdmi kabel å har prøvd å stilt den inn på hd , men vet ikke hva problemet kan være , kan noen vøre så snille å hjelpe meg ? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 ps3 er alt for svak til og dra mw3 i full hd. Skal du ha bedre grafikk må du nok spille det på pc. Lenke til kommentar
kivriel Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 ps3 er alt for svak til og dra mw3 i full hd. Skal du ha bedre grafikk må du nok spille det på pc. Jeg har det til pc og... men alle andre som spiller på ps3 får mye bedre grafikk en meg , jeg får sånn ekstremt dorlig oppløsning Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 ps3 er alt for svak til og dra mw3 i full hd. Skal du ha bedre grafikk må du nok spille det på pc. Øh.. "bra" svar gutt. Til TS: Har du i skjerminstillingene dine huket av for alle oppløsningsvalgene tv'en din støtter? Eg vet at maskinen skal i teorien gjøre dette selv, men har du sjekket etter å sett at det er huket av for best mulig oppløsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå