pvl1971 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Har en 16 gb versjon av dette nettbrett og det er ikke minnekortleser på brettet. Lurer da på hvilket minnekort som da er inni brettet og om det er mulig å bytte det ut med ett større når man tar av bakdekslet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Før du åpner brettet og mister garantien: er du helt sikker på at det faktisk sitter et utskiftbart minnekort inne i brettet? Hvis ikke må du begynne å bytte/lodde chipper og da blir det kopmplisert... Lenke til kommentar
pvl1971 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 er jo det jeg luer på, om hvilken type kort og om det er mulig å bytte :-) Vet det er lett å åpne brettet da man skal kunne bytte batteri, men har ikke prøvd selv. Gidder ikke legge meg ut på noe om det er type minne/minnekort som må loddes på noe vis. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Det er en NAND-fash-brukke loddet på hovedkortet, akkurat som i de fleste enheter med innebygget minne. (Selv om det finnes unntak.) Så tror jeg vill latt brettet være lukket, var jeg deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå