SEO22 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hei. Kjøpte meg ny Honda CBR125 2011 modl den 29 mai. Brukte den til noe lange turer i sommeren og kunn brukt til langkjøring. Den er nå kjørt 9200 km. Alle servicer er oppfølgt på merkeverksted. Skall på service igjen på 10000 km som blir den tredje servicen. Den har har hatt 2 servicer på 3 måneder og kjørt i en fjerde måned før den ble parkert for vinteren. Veldigt fint kjørt, alltid vermt godt opp på tunggang før kjøring og ikke over 5000 rpm på innkjøring, pluss veldi forsiktigt innkjørt uten brå gasspådragelser og bremsing på gir. Alltid blitt vaskt etter hver kjøring. Akuratt som ny untat ei lita skrape på dekselet rundtpotta som kommer fra kjæresten min sin sko. Nå er barre spørsmålet, hva pris selger eg den for? Kjøpt for 43tusen. Kompissen min solgte nettopp sin 2009 model til 33 tusen og den var ikke helt fint behandla og av det gamle deseign. Takk for alle svar:) Mvh Sverre Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 De holder seg vel rimelig godt i pris de der så rundt 35000kr burde vel ikke være noe ublu startpris. Lenke til kommentar
SEO22 Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 De holder seg vel rimelig godt i pris de der så rundt 35000kr burde vel ikke være noe ublu startpris. Stor forskjell om eg selger nå en i mars april? Tenker på interesse:) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det er alltid smart å selge mc i sesong ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå