Geekeern Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Er en ung student som er lærling pr. dd. og ønsker å søke noen boliger for utleie. Men jeg har hørt at man gjerne må presentere seg for eieren av boligen ved å si litt om seg selv. Noen som vet hva dette kan være i dette tilfellet evt. ramse opp ting som man kan ta med i en typisk "leie"-søknad. Noen forteller meg også at utlandske-bolig-søkere kan være et problem når de skal søke bolig til leie... hva kan man gjøre for å unngå akkurat dette? de får mindre oppmerksomhet og blir ofte avvist... Jeg ønsker gjerne å møte eieren eller evt. møte opp på en visning for å vise hvem jeg faktisk er og utseendet. Er bilde nødvendig i en typisk "leie"-søknad i dette tilfellet? Håper på gode, korte og forståelige svar! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Alså. Når du skal fortelle litt om deg selv, så er det alltid en glimrende måte å besvare det på. Du forteller vedkommende litt om deg selv. 1 Lenke til kommentar
Teardrop Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Er en ung student som er lærling pr. dd. og ønsker å søke noen boliger for utleie. Men jeg har hørt at man gjerne må presentere seg for eieren av boligen ved å si litt om seg selv. Noen som vet hva dette kan være i dette tilfellet evt. ramse opp ting som man kan ta med i en typisk "leie"-søknad. Noen forteller meg også at utlandske-bolig-søkere kan være et problem når de skal søke bolig til leie... hva kan man gjøre for å unngå akkurat dette? de får mindre oppmerksomhet og blir ofte avvist... Jeg ønsker gjerne å møte eieren eller evt. møte opp på en visning for å vise hvem jeg faktisk er og utseendet. Er bilde nødvendig i en typisk "leie"-søknad i dette tilfellet? Håper på gode, korte og forståelige svar! Etter min erfaring er det veldig forskjellig fra utleier til utleier. Om du er usikker kan du jo bare spørre om hva vedkommende ønsker å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå