Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen nettsider som gir deg tilgang til et voting system som rangerer ulike ting ut ifra at du skal velge mellom 2 bilder, bildet (eller gjenstanden som bildet representerer) blir rangert ut ifra mengde poeng det har fått. ?

Har en top 50 liste over mine favorittfilmer på listal.com, men er ikke helt sikker på plassene de ulike filmene burde være på. For å gjøre det enklere å finne ut kunne jeg vel stemt mellom 2 ulike filmer noen hundre ganger slik at jeg fikk en rangering som er ekte i forhold til hvor jeg ville plassert filmene.

På samme måte som de rangerer harvardjentene i "The Social Netowork".

Jeg trenger hvert fall en plass hvor jeg kan rangere mine egne ting på denne måten, det hadde vært flott. Takk for svar.

Hvis dette er lett programmering kan jeg gjerne bli dirigert videre til en guide for denne kodingen slik at jeg selv kan opprette et slikt votingsystem på en nettside.

[Edit] Ser ut som dette kalles et "Elo rating system".

..............1

Ea = ---------------

....1+10(Rb-Ra)/400

...............1

Eb = ---------------

....1+10(Ra-Rb)/400

Endret av diskus123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. Er det mulighet å lage din egen rangeringsliste da?

[Edit] Jeg tror det kan fungere hvis jeg stemmer på alle de 50 filmene jeg har på listen min, å så fortsetter å bare stemme på den og noen andre fordi siden har en top 20 og top 50 funksjon.

Endret av diskus123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...